Οι εταιρείες ειδών πολυτελείας σπεύδουν να πατήσουν το «ψηφιακό» τους πόδι στο metaverse
Η μία μετά την άλλη, οι παγκόσμιες εταιρείες που κατασκευάζουν είδη πολυτελείας, ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ, κοσμήματα και κάθε τι άλλο, αρχίζουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στον ψηφιακό κόσμο. Όχι μόνο για να προωθήσουν τα χειροπιαστά τους προϊόντα αλλά και για να πουλήσουν τα ψηφιακά, τα οποία μπορεί να μην «φορεθούν» ποτέ αλλά εξασφαλίζουν επαναλαμβανόμενα έσοδα και δεν απειλούνται από τον μάστιγα των απομιμήσεων.