«Για τσουχτερά διόδια που θα πρέπει να μειωθούν» έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης αναφερόμενος τους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους, ασκώντας παράλληλα κριτική στον αρχικό σχεδιασμό της Εγνατίας Οδού.
Από το βήμα του συνεδρίου του Economist ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε ότι η κυβέρνηση έχει εκπονήσει εθνικό στρατηγικό σχέδιο υποδομών και ανέδειξε τον σιδηρόδρομο ως προτεραιότητα.
«Ο ελληνικός λαός παρείχε 6-7 δισ. ευρώ για την κατασκευή ενός υπέροχου δρόμου, ο οποίος ωστόσο δεν συνδέεται με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, δεν συνδέεται με κανένα βιομηχανικό ή τουριστικό κέντρο και δεν έχει κάθετες συνδέσεις με τα Βαλκάνια», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, από το βήμα του συνεδρίου τόνισε τη σημασία της συνδεσιμότητας με τις βαλκανικές χώρες, «ώστε η Ελλάδα να αποκτήσει ενδοχώρα και καλύτερη πρόσβαση στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη».
Ο ίδιος απευθύνθηκε στην ΕΕ λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «θα πρέπει και οι μικρότερες χώρες όπως η Ελλάδα να έχουν ένα κομμάτι της παραγωγής, δεν μπορεί να είναι μόνο χώρες που θα δανείζονται και θα καταναλώνουν».