Αποζημίωση επιβάτη λόγω πεντάωρης καθυστέρησης της πτήσης
Επιτυχής ήταν η διαμεσολάβηση του Συνήγορου του Καταναλωτή για επιβάτη πτήσης από Αθήνα με προορισμό την Κοζάνη λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξης στον προορισμό του. Ο επιβάτης, απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή \\\"Συνήγορος του Καταναλωτή\\\", ζητώντας τη βοήθεια και την παρέμβασή της, με ειδικότερο αίτημα την αποζημίωσή του σύμφωνα με τον Κανονισμό 261/2004 λόγω πεντάωρης καθυστέρησης άφιξης στον προορισμό του.
25/06/2019 • 08:51
• ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ