«Η Ελλάδα μετατρέπεται σε κόμβο υποδομών της ευρύτερης περιοχής» ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλή επισημαίνοντας πως υλοποιούμε «έργα για να οικοδομήσουμε μια άλλη Ελλάδα που πατάει γερά στα πόδια της και να αξιοποιεί τα πλεονεκτήματά της».
Την πεποίθηση ότι το μετρό στη Θεσσαλονίκη θα είναι έτοιμο προς παράδοση και φυσικά στη διάθεση του κοινού, εξέφρασε ο υπουργός, ενώ όσον αφορά στην Αθήνα δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην επέκταση της γραμμής 2 στην Ανθούπολη και το Ίλιον.
Εξήγγειλε μάλιστα έργα αντιπλημμυρικής προστασίας και θωράκισης ύψους 1,1 δισεκατομμυρίων ευρώ τα οποία θα αντληθούν από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, την επικείμενη ολοκλήρωση του οδικού άξονα Πάτρας-Πύργου μέσω απευθείας ανάθεση στην Ολυμπία Οδό, την επιτάχυνση των γεωτεχνικών μελετών και την αίτηση υποβολής που κατατέθηκε για την κατασκευή του ΒΟΑΚ (Βόρειου Οδικου΄Αξονα Κρήτης) όπως και την πρόοδο που σημειώνεται στις εργασίες για το δρόμο που ενώνει τα Τρικαλα-την Καλαμπάκα και τα Μετέωρα με την Εγνατία.
Αντιστοίχως αναφέρθηκε ότι εντός του 2021 θα λάβει χώρα διαγωνισμός για την επέκταση της λεωφόρου Κύμης με τη Λαμία, αλλά και την επέκταση της λεωφόρου Υμηττού με τη Βουλιαγμένη και τη σύνδεση με το Ελληνικό.
Επιπλέον τόνισε πως δρομολογούνται έργα νέας γενιάς 15 ετίας μέσα από πρόγραμμα 3,3 δισεκατομμυρίων ευρώ ώστε η Ελλάδα να μετατραπεί σε κόμβο υποδομών ενώ θα δοθεί προτεραιότητα στην ενίσχυση της βιομηχανίας logistics αλλά και στις αστικές συγκοινωνίας.
Στο πλαίσιο αυτό μέσω leasing θα υπάρχουν επιπλέον 300 λεωφορεία (στη Θεσσαλονίκη μέσω διαδικασίας Leasing έφτασαν τα 400), ενώ απελευθερώνονται 1.100 περισσότερα δρομολόγια παρά την απόσυρση του 1/3 των συρμών λόγω της κακής κατάστασης που βρισκόταν.
Ο υπουργός Υποδομών επεσήμανε πως μέσα σε 17 μήνες έχουν γίνει έργα και έχουν ληφθεί πρωτοβουλίες που δεν έγιναν επί σειρά δεκαετιών, καθώς και ότι ξεμπλόκαραν έργα που ήταν εγκλωβισμένα σε μικροκομματικές σκοπιμόητες.