Η αφοσίωση στο σύγχρονο ποδόσφαιρο δεν θυμίζει απλώς την παλαιότερη, ρομαντική για πολλούς, πλευρά της σχέσης ομάδας και οπαδών. Οι πιστοί των συλλόγων παγκοσμίως δεν είναι απλώς μετρήσιμο μέγεθος. Δεν έχουν στόχο να κατακτήσουν το «πρωτάθλημα» των περισσότερων φιλάθλων. Η συμμετοχή του κοινού, ωστόσο αποτελεί για τα κλαμπ μία ακόμη πηγή εσόδων. Και η στήριξη του κόσμου, σε περίοδο πανδημίας με τις εξέδρες κλειστές, «απαιτεί» εναλλακτικές μεθόδους.
Μία από αυτές φαίνεται πως βρήκε και εφαρμόζει η Χιμπέρνιαν. Ο σύλλογος από τη Σκοτία έγινε η πρώτη ομάδα της χώρας που υπέγραψε συνεργασία με την Recast, μία νέα πλατφόρμα παρακολούθησης και διανομής βίντεο, η οποία πληρώνει άμεσα τον εκάστοτε πελάτη της, ανάλογα με την απήχηση υλικού και στιγμιότυπων, κάθε φορά που ένας χρήστης παρακολουθεί το περιεχόμενο.
Η Recast στοχεύει στην αντιμετώπιση αρκετών μακροπρόθεσμων ή βραχυπρόθεσμων προκλήσεων σχετικά με τα live streamings και, κυρίως, τις παράνομες «ροές» υλικού. Με τη συμφωνία τους, οι δύο πλευρές επιδιώκουν να περιορίσουν τη μη εξουσιοδοτημένη κοινή παρακολούθηση ή χρήση βίντεο σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μία συνθήκη που προκαλεί ζημιές σε έσοδα και παρακάμπτει συχνά την επιθυμητή διαδικασία που συνοδεύεται από διαφημίσεις και ενεργοποίηση προσφορών (για ένα εισιτήριο ή προϊόντα της ομάδας) με ένα «κλικ».
Η συνεργασία Χιμπέρνιαν και Recast παρέχει στους θεατές πλήρη πρόσβαση στο επίσημο κανάλι της ομάδας, αλλά και «πιστώσεις» ανάλογα με την παρακολούθηση ή όχι διαφημίσεων σε ένα βίντεο. Οσο περισσότερα βίντεο παρακολουθήσουν οι χρήστες – ή τα μοιραστούν στα social media – τόσο θα αυξάνονται αυτομάτως τα έσοδα του συλλόγου. Ο Γκρεγκ ΜακΓιούαν, επικεφαλής μάρκετινγκ της Χιμπέρνιαν, εξήγησε πως «αυτή η πρωτοποριακή επιτρέπει τη διασφάλιση χαμένων εσόδων».
Η ομάδα της Σκοτίας θα προβάλλει μέσω της πλατφόρμας της Recast αποκλειστικό περιεχόμενο όπως στιγμιότυπα αγώνων και συνεντεύξεις, ευελπιστώντας σε απήχηση του κοινού της. Με απλά λόγια, περιμένει την αφοσίωση των οπαδών της, οι οποίοι μέσω της παρακολούθησης θα μπορούν να συνεισφέρουν χρήματα στους «Hibs» δίχως να βάζουν άμεσα το χέρι στο πορτοφόλι τους για να ξοδέψουν. Αυτό, πάντως, έχει ήδη συμβεί, καθώς πολλοί φαν δεν ζήτησαν επιστροφή χρημάτων από τα εισιτήρια διαρκείας που είχαν αγοράσει και τα οποία δεν χρησιμοποιήθηκαν λόγω κορονοϊού.