Στην πίστα αγώνων της Ιντιανάπολις λειτούργησαν σαν να μην υπήρχε κορονοϊός. Για την κούρσα Indy500 συγκεντρώθηκαν 135.000 θεατές στις εξέδρες. Χωρίς αποστάσεις. Η βιομηχανία του αθλητισμού και δη του ποδοσφαίρου παρακολουθούσε με μεγάλο ενδιαφέρον. Οι Η.Π.Α. είναι το El Dorado της μπάλας. Με τους περιορισμούς σε ταξίδια και καραντίνες ν' αλλάζουν συνεχώς και να μην είναι εύκολη η διοργάνωση αγώνων στην Ασία και στην Αυστραλία, τα όσα συμβαίνουν στις Η.Π.Α. δίνουν σε αρκετά κλαμπ την σιγουριά πως μπορούν να κάνουν μια περιοδεία που θα τους επιτρέψει να εδραιωθούν ως brands στην αγορά, αλλά και παράλληλα να πάρουν χρήματα που θα κλείσουν «τρύπες» στο μπάτζετ τους.
Πρόσφατα ανακοινώθηκε πως η Αρσεναλ, η Ιντερ, η Εβερτον και η Μιγιονάριος από την Κολομβία θα λάβουν μέρος στο Florida Cup, ένα τουρνουά φιλικών αναμετρήσεων. Αν και τα ποσά δεν έχουν επιβεβαιωθεί, οι πιο δημοφιλείς ομάδες, δηλαδή, οι «κανονιέρηδες» και οι «νερατζούρι» αναμένεται να πάρουν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια ευρώ για την συμμετοχή τους. Μαζί με τον έμμεσο οικονομικό αντίκτυπο ίσως να φτάσουν και στα δέκα εκατομμύρια. Τόσο η μια όσο και η άλλη αντιμετωπίζουν σημαντικά οικονομικά προβλήματα οπότε κάθε νέα πηγή εσόδων είναι ευπρόσδεκτη. Μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να παρουσιάσουν και άλλες ομάδες τα σχέδια τους, αν και οι διοικήσεις πρέπει να λάβουν υπόψη τους και τις απαιτήσεις των προπονητών τους. Οι παίκτες των σημαντικότερων ομάδων θα παίξουν στο EURO και στο Κόπα Αμέρικα, ενώ προέρχονται ήδη από μια απαιτητική σεζόν. Ωστόσο, όπως είπε ο κόουτς της Μάντσεστερ Σίτι, Πεπ Γκουαρδιόλα: «στο τέλος θα παίξουμε εκεί όπου θα μας υποδείξει ο σύλλογος».
Βέβαια, άλλες μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες για την ώρα διστάζουν ή έχουν αποφασίσει να μην ρισκάρουν. Μια απ' αυτές είναι και η Ρεάλ Μαδρίτης. Συνήθως κάνει την προετοιμασία της στο Λος Αντζελες, αλλά όπως και το προηγούμενο καλοκαίρι θα μείνει στην ισπανική πρωτεύουσα. Η τουρνέ της στις Η.Π.Α. της απέφερε στην προ πανδημίας εποχή τουλάχιστον 17 εκατομμύρια ευρώ. Τα ίδια ποσά έπαιρνε και το υπόλοιπο γκρουπ των πιο εμπορικών συλλόγων: Μπαρτσελόνα, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Λίβερπουλ και Μπάγερν Μονάχου. Αν μάλιστα, προχωρούσαν τα σχέδια για φιλικό... «κλάσικο» Ρεάλ – Μπάρτσα στο Λας Βέγκας θα μπορούσαν να υπολογίσουν σε περίπου πέντε εκατομμύρια επιπλέον η καθεμία – τέτοιο είναι το κασέ τους.
Οι Η.Π.Α., δε, παρουσιάζεται και ως λύση για το καλεντάρι της Formula 1. Μετά τη ματαίωση του Grand Prix της Σιγκαπούρης, η πίστα του Οστιν στο Τέξας προσφέρθηκε να διοργανώσει εκείνη και δεύτερο Grand Prix. H Liberty Media, ιδιοκτήτρια εταιρία του αθλήματος, το σκέφτεται πολύ σοβαρά μια και επιδιώκει ν' αποκτήσει μεγαλύτερη παρουσία στην αμερικάνικη αγορά, ενώ ήδη τα νούμερα τηλεθέασης της Formula 1 στο τηλεοπτικό δίκτυο ESPN είναι σε ιστορικά καλά επίπεδα.