Η Bundesliga προχωρά με το... άνοιγμά της στα επενδυτικά κεφάλαια καθώς αναζητά να αυξήσει την παρουσία της διεθνώς. Η γερμανική λίγκα, DFL, αναζητά συνεργασία με funds πουλώντας το 25% μιας νέας εταιρίας που θα δημιουργήσει με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευση των οπτικοακουστικών και ψηφιακών δικαιωμάτων της στο εξωτερικό. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον δείχνει και για την εκμετάλλευση των esports και των δικαιωμάτων τους. Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως στο 2020 τα esports, βρίσκονται στη δεύτερη θέση πανευρωπαϊκά, μετά το ποδόσφαιρο, στις συμφωνίες με σπόνσορες.
Το ποσοστό που πουλάει η λίγκα είναι κατά 5% μικρότερο από εκείνο που αρχικά είχε υποτεθεί πως θα διέθετε όταν έγιναν γνωστά τα πλάνα της πριν λίγο καιρό. Τότε, οι εκτιμήσεις της ήταν πως θα έπαιρνε μεταξύ 200 και 300 εκατομμυρίων για το 30% και ως εκ τούτου, η νέα εταιρία αξιολογούνταν στο ένα δισεκατομμύριο ευρώ.
Μεταξύ των private equity firms που έχουν δείξει ενδιαφέρον, σύμφωνα με τα γερμανικά ΜΜΕ, είναι η BC Partners του Νίκου Σταθόπουλου και άλλες εταιρίες που έχουν ήδη επενδύσει σε άλλα αθλήματα ή το προσπαθούν. Μερικές από αυτές είναι: Advent International (Serie A), η Bain Capital, η CVC Capital (Serie A, ράγκμπι, NBA), η Endeavor (Miami Open) μαζί με την Silver Lake (City Football Group, ράγκμπι) και άλλες.
Το γερμανικό ποδόσφαιρο ποντάρει πως αυτή η συνεργασία θα το βοηθήσει ν' αναπτυχθεί σε διεθνές επίπεδο μια και έχει μειωθεί το ενδιαφέρον για τη Bundesliga – ένα από τα λιγότερο ανταγωνιστικά κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα όσον αφορά στο ποια ομάδα παίρνει τον τίτλο. Ενα παράδειγμα είναι πως το δίκτυο beIN Sports αποφάσισε να μην ανανεώσει την συμφωνία ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ για τα δικαιώματα στη Μέση Ανατολή.