Το μεγάλο πανό που καλύπτει τις άδειες – λόγω πανδημίας – κερκίδες του «Στάμφορντ Μπριτζ» δεν είναι απλώς για ντεκόρ, ούτε για εντυπώσεις. Η έκφραση «Proud of London» (=«Περήφανοι για το Λονδίνο») που εμπνεύστηκαν οι παράγοντες της Τσέλσι δεν είναι μόνο «λογοτεχνική» ή ποδοσφαιρική. Είναι η τελευταία εκστρατεία των «μπλε» της πόλης, η οποία ξεφεύγει από τα όρια του γηπέδου και της εξέδρας.
Η πρωτοβουλία της ομάδας του Ρώσου μεγιστάνα, Ρομάν Αμπραμόβιτς, έχει στόχο να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις της αγγλικής πρωτεύουσας, οι οποίες επλήγησαν από τον κορονοϊό. Εταιρίες ή καταστήματα που έχουν λιγότερους από 50 υπαλλήλους μπορούν να υποβάλουν μία σχετική αίτηση στην ιστοσελίδα της Τσέλσι, ώστε να διαφημιστούν δωρεάν στο κανάλι του συλλόγου στο Instagram, το οποίο ακολουθούν περισσότεροι από 25 εκατομμύρια χρήστες.
Οι επιχειρήσεις που θα επιλεγούν θα συμπεριλαμβάνονται επίσης σε αναρτήσεις της ομάδας, σε ημέρες αγώνων, είτε στο ημίχρονο είτε αμέσως μετά τη λήξη των ματς. Το διαφημιστικό πεδίο που προσφέρει δίχως κόστος η Τσέλσι διατίθεται συνήθως στους μεγάλους χορηγούς της και έχει στόχο να ενισχύσει εμπράκτως τους μικροεπιχειρηματίες της πόλης.
Την ευκαιρία για δωρεάν διαφήμιση θα έχουν εταιρίες που αποδεδειγμένα ξεκίνησαν, διατήρησαν τη λειτουργία τους ή προσπάθησαν και να αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. «Το πρόγραμμα “Proud of London” είναι ο τρόπος μας να δείξουμε πόση έμπνευση λαμβάνουμε από την πόλη που ονομάζουμε σπίτι μας», εξήγησε ο Γκάρι Τουέλβτρι, διευθυντής μάρκετινγκ της Τσέλσι. Προσθέτοντας πως «το Λονδίνο είναι γεμάτο δημιουργικά μυαλά που ωθούν τα όρια και αλληλοϋποστηρίζονται σε αυτή την πρόκληση που βιώνουμε».