Η ταχύτητα είναι το σήμα – κατατεθέν της, ωστόσο η Ferrari θέλει να (ξανα)κυριαρχήσει και στην ανθεκτικότητα. Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε πως από το 2023 θα είναι και πάλι μέλος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) της FIA, με την επιστροφή της στο θρυλικό ράλι Le Mans. Ο αγώνας είναι φημισμένος και έχει διάρκεια 24(!) ωρών και το νέο κόκκινο υπέρ-αυτοκίνητο που ήδη κατασκευάζεται, θα επιστρέψει στη γαλλική πίστα για πρώτη φορά έπειτα από 50 χρόνια.
Η Ferrari διαθέτει «πλούσια» ιστορία στο ράλι Le Mans, έχοντας κατακτήσει εννέα φορές τη νίκη. Ο τελευταίος θρίαμβός της, όμως, είναι πίσω στο μακρινό 1965. Η ιταλική φίρμα αγωνίζεται σε άλλες κατηγορίες στο Le Mans, νικώντας το 2019 στους αγώνες GT και αποφάσισε να επιστρέψει και στους αντίστοιχους των hypercars, από το 2023. Η ανακοίνωσή της έγινε λίγο μετά τους νέους κανονισμούς της WEC, με σκοπό να προσελκύσει παλιούς και νέους κατασκευαστές στη σειρά αντοχής του ράλι.
Αντίπαλοι των Ιταλών θα είναι μεταξύ άλλων οι Toyota, Peugeot, Audi, Porsche και Glickenhaus, οι οποίες επίσης δεσμεύτηκαν να κατασκευάσουν νέα οχήματα για την κατηγορία hypercars. «Σε 70 χρόνια αγώνων, σε πίστες σε όλο τον κόσμο, έχουμε οδηγήσει τα αυτοκίνητά μας σε νίκες σε όλες τις κατηγορίες παρουσιάζοντας τεχνολογικές λύσεις και καινοτομίες», σχολίασε ο πρόεδρος της Ferrari, Τζον Ελκαν.
Η εταιρία του χρειάστηκε μία μακρά περίοδο μελέτης και ανάλυσης για τη δημιουργία του νέου υπέρ-οχήματός της, προσαρμοσμένη και στους νέους κανονισμούς της κατηγορίας Hypercar. Η Ferrari ήταν ανάμεσα στις αυτοκινητοβιομηχανίες που διαφώνησαν με τους νέους κανονισμούς, υποστηρίζοντας πως αυξάνουν υπερβολικά τα κόστη. Ο κ. Ελκαν, πάντως, αρνήθηκε προς το παρόν να αποκαλύψει τόσο το κόστος του νέου hypercar όσο και τις τεχνικές λεπτομέρειες γύρω από την κατασκευή του. Δεν δημοσιοποίησε ονόματα οδηγών ή μελών της τεχνικής ομάδας και δεν διευκρίνισε αν το νέο όχημα θα είναι υβριδικό.