Η συνεργασία της Αθλέτικ Μπιλμπάο με την αμερικάνικη εταιρία New Balance έχει βοηθήσει πολύ τον σύλλογο από τη Χώρα των Βάσκων. Γι' αυτό και, πλέον, αναμένεται να πάει ως την σεζόν 2024-25. Αν φτάσει ως εκεί η συμφωνία τους, η Αθλέτικ θα πάρει στα οχτώ χρόνια της κοινής τους πορείας 28 εκατομμύρια ευρώ. Σ' αυτό το διάστημα, περισσότερα για συμφωνία τέτοιου είδους στο ισπανικό ποδόσφαιρο έχουν πάρει μόνο η Μπαρτσελόνα και η Ρεάλ Μαδρίτης.
Η σχέση έχει θετικό πρόσημο και για τη New Balance. Η Αθλέτικ Μπιλμπάο έκλεισε την σεζόν 2019-20 με έσοδα 6,93 εκατομμύρια ευρώ από την πώληση merchndising στα καταστήματά της και στο μουσείο της. Την σεζόν 2018-19 έφτασε στα 7,5 εκατομμύρια. Η πτώση της τάξης του 7,2%, φυσικά, οφείλεται στην πανδημία του κορονοϊού, ενώ πηγές του κλαμπ αναφέρουν πως αν ήταν τα πάντα ανοιχτά θα καταγράφονταν ιστορικά ρεκόρ και την περασμένη και την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο με την ομάδα να παίρνει τον τίτλο του Σούπερ Καπ Ισπανίας και να συμμετέχει σε δύο τελικούς Κυπέλλου.
Τα «λιοντάρια» κινήθηκαν στο ίδιο, περίπου, σημείο με τη Μπαρτσελόνα και τη Ρεάλ Μαδρίτης όσον αφορά τη μείωση των πωλήσεων. Η Ατλέτικο Μαδρίτης και η Βαλένθια για παράδειγμα κατέγραψαν πτώση στο 30% και η Σεβίλλη στο 16% κι αυτό κάνει την Αθλέτικ Μπιλμπάο την 3η πιο εμπορική ομάδα στο ισπανικό ποδόσφαιρο, με τα ψηφιακά της καταστήματα να καταγράφουν άνοδο στις πωλήσεις σε ποσοστό κοντά στο 75%.
Στηριζόμενη στα 45.000 μέλη της είχε το 3ο μεγαλύτερο ποσό σε έσοδα από την πώληση επίσημων προϊόντων. Από την συμφωνία της με τη New Balance παίρνει περίπου 3,5 εκατομμύρια ευρώ τον χρόνο. Μαζί τα έσοδα από τα καταστήματά της και το μουσείο, ξεπερνά τα δέκα εκατομμύρια.