Γιατί μεταβαίνουμε στην ψηφιακή εμπειρία πελάτη;
Ας αντικρύσουμε την πραγματικότητα: ο καταναλωτής έχει αλλάξει. Η τεχνολογική εξέλιξη έφερε στην επιφάνεια καταναλωτικά μοτίβα που απέχουν έτη φωτός από τις συνήθειες όχι μόνο προηγούμενων δεκαετιών, αλλά και προηγούμενων λίγων ετών. Ο καταναλωτής σήμερα, χρησιμοποιεί εργαλεία που του επιτρέπουν να είναι ενημερωμένος, απαιτητικός, να μεταβάλλει διαρκώς τις προτιμήσεις του, να μην μένει «πιστός» σε ένα εμπορικό σήμα.