O τεχνολογικός κολοσσός παρουσίασε στην έδρα του στο Κουπερτίνο της Καλιφόρνια τις νέες συσκευές smartphones, με τις συνεργαζόμενες κάμερες και τις οθόνες να κλέβουν τις εντυπώσεις τόσο για τον σχεδιασμό όσο και για τις δυνατότητές τους.
Τα νέα μοντέλα «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων iPhone 11 Pro και iPhone 11 Pro Max διαθέτουν τρεις συνεργαζόμενες οπίσθιες κάμερες 12 megapixel και μία εμπρόσθια αλλά και βελτιωμένες οθόνες Super Retina XDR OLED 5,8 και 6,5 ιντσών, ταχύτερο επεξεργαστή A13 Bionic και μπαταρία μεγαλύτερης διάρκειας κατά τέσσερις έως πέντε ώρες.
Τα νέα μοντέλα iPhone θα έχουν αρχική τιμή 999 και 1.099 δολάρια αντίστοιχα και θα διατίθενται σε ποικιλία χρωμάτων στην αγορά από τις 20 Σεπτεμβρίου, διαδεχόμενα τα περσινά iPhone XS, XS Max και XR, τα οποία και κέρδισαν τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο.
Παράλληλα, η Apple ανακοίνωσε πως στα τέλη Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσει η κυκλοφορία ενός φθηνότερου iPhone 11 με οθόνη 6,1 ιντσών, διπλή κάμερα 12 megapixel και με τιμή εκκίνησης 699 δολάρια, ενώ θα ξεκινήσουν να διατίθενται και αναβαθμισμένα μοντέλα του Apple Watch (Series 5) και του iPad (με μεγαλύτερη πλέον οθόνη 10,2 ιντσών).
Η Apple, ωστόσο δεν έμεινε μόνο στην παρουσίαση των νέων της συσκευών αλλά προχώρησε και σε μία κίνηση που θα ταράξει τα νερά στην αγορά των συνδρομητικών πλατφόρμων καθώς γνωστοποίησε το απρόσμενα φθηνό τιμολόγιο των νέων υπηρεσιών της τόσο για τα βιντεοπαιχνίδια Arcade όσο και για το τηλεοπτικό streaming Apple TV+, καθώς η μηνιαία συνδρομή για κάθε ένα από τα παραπάνω θα ανέρχεται στα 4,99 δολάρια.
Η Apple TV+, που θα αρχίσει την 1η Νοεμβρίου σε περισσότερες από 100 χώρες, θα έχει ανταγωνιστική τιμή χαμηλότερη τόσο από το Netflix όσο και από την αναμενόμενη αντίστοιχη υπηρεσία Disney+ (θα ξεκινήσει στις 12 Νοεμβρίου με κόστος 7 δολάρια το μήνα), αλλά θα διαθέτει λιγότερο περιεχόμενο σε ταινίες και σειρές, τουλάχιστον στο αρχικό στάδιο.
Μάλιστα, όσοι καταναλωτές σπεύσουν να προμηθευτούν τα νέα iPhone της Apple θα παίρνουν ως δώρο μία ετήσια συνδρομή στη νέα πλατφόρμα Apple TV+.
Σύμφωνα με την εταιρεία IDC, στο πρώτο εξάμηνο του 2019 πουλήθηκαν 185,9 εκατομμύρια iPhones (μείωση 14,5% έναντι του πρώτου εξαμήνου του 2018) και η Apple είναι τρίτη σε πωλήσεις μετά τη νοτιοκορεατική Samsung (290,6 εκατομμύρια συσκευές έως τον Ιούνιο φέτος) και την κινεζική Huawei (230,3 εκατομμύρια), έχοντας μερίδιο 10,2% της παγκόσμιας αγοράς.
Μοναδικό «μελανό» σημείο αναφορικά με τα νέα προϊόντα του αμερικανικού κολοσσού παραμένει το γεγονός πως κανένα από τα νέα iPhone 11 δεν είναι πέμπτης γενιάς (5G), πράγμα που θα αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά τους καταναλωτές, σύμφωνα με τους αναλυτές, ιδίως σε χώρες όπου έχουν ήδη αρχίσει να αναπτύσσονται δίκτυα 5G.