Η Google θα χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη στη διαφήμιση
Shutterstock
Shutterstock

Η Google θα χρησιμοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη στη διαφήμιση

Η Google της Alphabet σχεδιάζει να εισαγάγει τη γενεσιουργό τεχνητή νοημοσύνη στη διαφημιστική της επιχείρηση για να δημιουργήσει «καινοτόμες» διαφημίσεις, ανέφεραν την Πέμπτη οι Financial Times, επικαλούμενοι εσωτερική παρουσίαση.

Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη είναι ένα είδος τεχνολογίας που βασίζεται σε δεδομένα του παρελθόντος για να δημιουργήσει αντί να προσδιορίσει περιεχόμενο.

Τον περασμένο μήνα, η Google ξεκίνησε τη δημόσια διάθεση του chatbot Bard, αναζητώντας χρήστες και σχόλια για να κερδίσει έδαφος από τη Microsoft Corp στην κούρσα για την κορυφή της αγοράς της τεχνολογίας AI.

Σύμφωνα με την παρουσίαση, οι διαφημιστές μπορούν να παρέχουν «δημιουργικό» περιεχόμενο, όπως εικόνες, βίντεο και κείμενο που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια, και η AI θα αναμείξει στη συνέχεια αυτό το υλικό για να δημιουργήσει διαφημίσεις με βάση το κοινό - στόχο, μαζί με τους στόχους πωλήσεων, αναφέρει η έκθεση.

Αν και έχουν υπάρξει ανησυχίες σχετικά με τον ευρύτερο αντίκτυπο της ΤΝ σε θέματα όπως η παραπληροφόρηση, οι απόπειρες phishing και το έγκλημα στον κυβερνοχώρο, η Google σχεδιάζει να βάλει προστατευτικές μπάρες για την αντιμετώπισή τους όταν αναπτύξει τα νέα χαρακτηριστικά της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, ανέφεραν οι FT.

Διαβάστε σχετικά: 

Snapchat: Κυκλοφορεί το δικό του AI chatbot που υποστηρίζεται από την ChatGPT

Τεχνητή Νοημοσύνη: Η «περίεργη» συμπεριφορά από το chatbot της Microsoft