Η Εθνική Ελλάδος της τεχνολογίας

Η Εθνική Ελλάδος της τεχνολογίας

Την περασμένη εβδομάδα η Βαρκελώνη έγινε η πρωτεύουσα του tech πλανήτη, μιας και η έκθεση Mobile World Congress προσέλκυσε τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου και περισσότερους από 100.000 επισκέπτες-στελέχη, αναλυτές και δημοσιογράφους από 204 χώρες. Συνολικά 2.200 εταιρείες από ολόκληρο τον πλανήτη παρουσίασαν νέες συσκευές, τεχνολογίες και λύσεις καλύπτοντας ένα ευρύτατο φάσμα ενδιαφερόντων και κλάδων της τεχνολογίας.

Ανάμεσα τους βρέθηκαν και 75 ελληνικές εταιρείες, είτε με αυτόνομη παρουσία είτε στο κοινό ελληνικό περίπτερο, που για τέταρτη διαδοχικά χρονιά στήθηκε στον εκθεσιακό χώρο. Η αποστολή διοργανώθηκε από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας, υπό την αιγίδα της Γενική Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων και του Enterprise Greece, ενώ σε αυτή συμμετείχαν και αρκετές startups εταιρείες.

#24hGrTech

Με το ευρηματικό hashtag #24hGrTech τόσο στα social media, όσο και στο ελληνικό περίπτερο, η αποστολή της χώρας επιχείρησε να δώσει τον τόνο μιας ενιαίας παρουσίας. Η προσπάθεια να δημιουργηθεί μια «εθνική ομάδα» του τεχνολογικού κλάδου είναι ένα απολύτως λογικό βήμα σε μια άκρως ανταγωνιστική και απαιτητική αγορά. Η επένδυση στην καινοτομία φαντάζει πλέον μονόδρομος, όπως σημειώναμε και τις προάλλες.

Αρκετές από τις ελληνικές εταιρείες τράβηξαν τα βλέμματα δημοσιογράφων και επενδυτών και αν μη τι άλλο κέρδισαν τη μάχη της αναγνωρισιμότητας. Στελέχη εγχώριων επιχειρήσεων έδωσαν συνεντεύξεις σε μεγάλα διεθνή ΜΜΕ και κλήθηκαν να εξηγήσουν –μεταξύ άλλων– πώς τα καταφέρνουν σε αυτό το οικονομικό περιβάλλον. Κάτι ομολογουμένως δύσκολο…

Ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΚΕΕ, Γιάννης Γιανναράκης δίνει συνέντευξη σε δημοσιογράφο του Reuters | πηγή φωτό: twitter.com/GreeceMWC

Στην MWC εκτός από τα καθιερωμένα ονόματα όπως η Intracom, η Adaptit και η Upstream κ.α. που συμμετείχαν με δικά τους περίπτερα, αρκετές αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες παρουσίασαν τα προϊόντα τους μέσω του πρωτότυπου ψηφιακού τοίχου στο ελληνικό περίπτερο.

Ξεχώρισε η Entersoft, η οποία μεταξύ άλλων παρουσίασε μια εφαρμογή για την ενίσχυση και την αποτελεσματικότητα των πωλήσεων και του field marketing για μεσαίες και μεγάλες B2C και B2B εταιρείες, η M-STAT με λύσεις mobile messaging, η Going Up με πρωτότυπες εφαρμογές ψηφιακού μάρκετινγκ και η SingularLogic με υπηρεσίες καταγραφής και μετάδοσης εκλογικών αποτελεσμάτων.

Υποσχόμενη είναι και η πλατφόρμα ExplorIoT της MPASS με στόχευση στη διαρκώς ανερχόμενη αγορά του Internet of Things, αλλά και οι λύσεις της Telenavis σε όλο το φάσμα της Γεωγραφικής Πληροφορικής. Εξάλλου στη Βαρκελώνη η ελληνική Crypto παρουσίασε τα νέα της Android μοντέλα smartphones και tablets,

Το νέο αίμα

Στο περιθώριο της έκθεσης, διοργανώθηκε και ο ετήσιος διαγωνισμός 4 Years From Now (4YFN), στον οποίο παρουσίασαν τις ιδέες αλλά και τις πιο ώριμες λύσεις τους περισσότερες από 500 νεοφυείς επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο. Ανάμεσα τους και η  ελληνική εταιρεία CityCrop. To startup παρουσίασε ένα φιλόδοξο concept κατ' οίκον καλλιέργειας φυτών με τη βοήθεια της τεχνολογίας και των apps.

Το ραντεβού ανανεώθηκε ήδη για το Mobile World Congress 2017, το οποίο θα διοργανωθεί εκ νέου στη Βαρκελώνη από τις 27 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου του 2017. Ελπίζουμε η ελληνική αποστολή να είναι πολυπληθέστερη και ακόμη πιο παραγωγική.

Τα μέλη της ελληνικής αποστολής στην MWC 2016 | πηγή φωτό: twitter.com/GreeceMWC