Με την εφαρμογή και λειτουργία της πλατφόρμας «Know Your Customer» της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας (ΕΑΤ) - HDB, από τον Σεπτέμβριο, η αίτηση όποιας επιχείρησης θέλει να ενταχθεί στα προϊόντα της, θα περνάει πρώτα στις τράπεζες ενισχύοντας τον ανταγωνισμό μεταξύ τους, σύμφωνα με δηλώσεις της προέδρου και διευθύνουσας συμβούλου της Τράπεζας, Αθηνά Χατζηπέτρου. Παράλληλα θα γίνονται «ορατές» ακόμα και μικρές και απομακρυσμένες επιχειρήσεις στο τραπεζικό σύστημα, κάνοντας ξεκάθαρο το τοπίο για το σύνολο της επιχειρηματικότητας.
Όπως εξήγησε η κ. Χατζηπέτρου, με την πλατφόρμα θα δημιουργηθεί μια καθαρή εικόνα για το σύνολο της επιχειρηματικότητας, για το ακριβές σημείο στο οποίο κόβονται οι επιχειρήσεις από το πρώτο τεστ (φορολογική - ασφαλιστική ενημερότητα και Τειρεσίας) και θα γνωρίζει και η Πολιτεία λεπτομερώς ποιες επιχειρήσεις έχουν πρόβλημα με ποιους φορείς του Δημοσίου.
Είναι σημαντικό όμως, όπως εξήγησε η κ. Χατζηπέτρου, ότι η επιχείρηση που θα περάσει «τεστ» αλλά λόγω μεγέθους ή λόγω του ότι είναι μια καινούργια επιχείρηση, ή μία απομακρυσμένη επιχείρηση και δεν έχει μπορέσει να κάνει αίτηση στο τραπεζικό σύστημα, θα παρουσιάζεται η αίτησή της στο σύνολο του τραπεζικού συστήματος.
Με αυτό τον τρόπο, πρόσθεσε, θα ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα μεταξύ των τραπεζών ώστε να υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να εγκριθεί η αίτηση από κάποια τράπεζα στο πλαίσιο διεύρυνσης του χαρτοφυλακίου και θα υπάρχουν πιθανότητες να πάρει μια επιχείρηση καλύτερη προσφορά στην ταχύτητα και στο ύψος της χρηματοδότησης.