«Η Ελλάδα είναι πλέον ένα εργοτάξιο μετά από χρόνια στασιμότητας σε αυτό τον τομέα», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.
Α. Σκέρτσος: Η σύγκριση με την περίοδο ΣΥΡΙΖΑ είναι καταλυτική
Eurokinissi / Γιάννης Παναγόπουλος
Eurokinissi / Γιάννης Παναγόπουλος

Α. Σκέρτσος: Η σύγκριση με την περίοδο ΣΥΡΙΖΑ είναι καταλυτική

«Η Ελλάδα είναι πλέον ένα εργοτάξιο μετά από χρόνια στασιμότητας σε αυτό τον τομέα», τόνισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Στα πεπραγμένα της κυβέρνησης, στην παρούσα θητεία της, αναφέρθηκε ο υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος, στην πρώτη ενημέρωση των πολιτικών συντακτών ως κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Ο κ. Σκέρτσος υπογράμμισε ότι «σε αυτή την προεκλογική περίοδο επιδιώκουμε τη σύγκριση και όχι τη σύγκρουση», τονίζοντας πως με την επιμονή στην τεκμηρίωση αναβαθμίζεται ο πολιτικός διάλογος καθώς πρόκειται για τον πυρήνα της πολιτικής με απτά αποτελέσματα. Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Σκέρτσος παρουσίασε με διαφάνειες τα μεγάλα έργα υποδομών της κυβέρνησης, συγκρίνοντας με τα όσα έγιναν επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.

Ολόκληρη η ανάρτηση του κ. Σκέρτσου

«Σε αυτή την προεκλογική περίοδο επιδιώκουμε τη σύγκριση και όχι τη σύγκρουση. Η επιμονή στην τεκμηρίωση δεν είναι κάποια τεχνοκρατική εμμονή. Αντιθέτως αποτελεί δείγμα αναβάθμισης του πολιτικού διαλόγου. Διότι πολύ απλά ό,τι δεν μετριέται, δεν μπορεί να αξιολογηθεί στην πραγματική του βάση. Αυτό βρίσκεται στην πυρήνα αυτού που αποκαλούμε «πολιτική με απτά αποτελέσματα» αλλά και πολιτικός διάλογος ουσίας.
Στην πρώτη επίσημη ενημέρωση από τη θέση του κυβερνητικού εκπροσώπου παρουσίασα την πρόοδο που έχει συντελεστεί στο πεδίο των κρίσιμων υποδομών συγκρίνοντας τα πεπραγμένα αυτής της θητείας με την αμέσως προηγούμενη.
Η χώρα μας χάρη στη συστηματική δουλειά της κυβέρνησης και των υπουργείων υποδομών-μεταφορών, ναυτιλίας, οικονομικών, ανάπτυξης και εσωτερικών (με τα κονδύλια ύψους 80 δις ευρώ του Ταμείου Ανάκαμψης, του ΕΣΠΑ και του προγράμματος Αντώνης Τρίτσης) υλοποιεί σήμερα το πιο μεγάλο πρόγραμμα αναβάθμισης υποδομών στην ιστορία της μεταπολίτευσης: 2.300 έργα, οδικά δίκτυα, αεροδρόμια, σιδηρόδρομοι, λιμάνια, μαρίνες, σε κάθε γωνιά της χώρας.
Η σύγκριση με την περίοδο ΣΥΡΙΖΑ είναι καταλυτική. Η Ελλάδα είναι πλέον ένα εργοτάξιο μετά από χρόνια στασιμότητας σε αυτό τον τομέα. Στα 4 χρόνια που προηγήθηκαν έγινε όλη η απαραίτητη δουλειά βάσης, τεχνικής και χρηματοδοτικής ωρίμανσης, δημοπράτησης και συμβασιοποίησης ώστε έως το 2027 και εντέλει το 2030 η χώρα μας να διαθέτει το πλέον σύγχρονο δίκτυο δρόμων, λιμανιών, σιδηροδρόμων και αεροδρομίων σε κάθε γωνιά της από τους τοξότες έως τα Χανιά και από την Κέρκυρα έως τη Ρόδο.
Η κάλπη της 21ης Μαΐου είναι σημαντική και γι’αυτόν ακριβώς το λόγο: δεν πρέπει επ' ουδενί να ανακοπεί αυτή η πορεία εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης των κρίσιμων υποδομών και διασυνδέσεων που θα κάνουν την Ελλάδα μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα».

Διαβάστε ακόμα:

Α. Σκέρτσος: Ένα ντιμπέιτ με όλους τους αρχηγούς

Α. Σκέρτσος: Στις 20 Μαΐου ψηφίζουν 25.000 Έλληνες του εξωτερικού