«Οι πολιτικοί που διεκδικούν ψήφους στις εκλογές της Κυριακής στην Ελλάδα έχουν στραφεί στο YouTube και το TikTok για να κερδίσουν τη νέα γενιά που αισθάνεται εδώ και καιρό ότι τα χρόνια των κρίσεων τους έχουν στοιχίσει τη νιότη τους», γράφει το πρακτορείο Reuters σε ρεπορτάζ του για τα ψηφιακά κανάλια μέσα από τα οποία διεξάγεται η προεκλογική καμπάνια με στόχο τους αναποφάσιστους που ανήκουν στη «χαμένη γενιά».
Greek politicians vying for votes in the election have turned to YouTube and TikTok to woo the younger generation who have long felt that years of crises have cost them their youth https://t.co/0Iz3jMkbpJ pic.twitter.com/Wd4vW0wY5C
— Reuters (@Reuters) May 18, 2023
Όπως επισημαίνεται, «οι πολιτικοί καθημερινά ανεβάζουν βίντεο όπου προσπαθούν να φανούν πιο «ανθρώπινοι», να διασκεδάσουν την εικόνα τους και να πλησιάζουν όσους ακόμα δεν έχουν αποφασίσει τι θα κάνουν».
«Καθώς πλησιάζουν οι ελληνικές εκλογές, τα κόμματα διεκδικούν ψήφους της “χαμένης γενιάς” αναφέρει το ρεπορτάζ που παρακολουθεί, μεταξύ άλλων την καθημερινότητα μιας Ελληνίδας που μια δεκαετία μετά που ολοκλήρωσε τις σπουδές προσπαθεί να καλύψει τους λογαριασμούς της και να αποφασίσει τι θα κάνει στο μέλλον.
Ωστόσο, το Reuters σημειώνει ότι «τα σοβαρά δημογραφικά προβλήματα της Ελλάδας σημαίνουν ότι οι νέοι ψηφοφόροι αποτελούν μόνο ένα μικρό μέρος του εκλογικού σώματος, περίπου 18%» αλλά συμπληρώνει ότι παρ' όλα αυτά «οι πολιτικοί δεν έχουν την πολυτέλεια να αδιαφορούν».