Τους υπευθύνους Παιδείας των κοινοβουλευτικών ομάδων, προκειμένου να συναντηθούν και να συζητήσουν θέσεις και απόψεις που αφορούν τους άξονες του επερχόμενου νομοσχεδίου του Υπουργείου, ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη διαμόρφωσή του, προσκάλεσε με επιστολή της η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως.
Στην επιστολή της η υπουργός παραθέτει επιγραμματικά τους τέσσερις άξονες του νομοσχεδίου για τα σχολεία που περιλαμβάνει: τη μεγαλύτερη αυτονομία της σχολικής μονάδας, την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, τις δομές εκπαίδευσης και την εκκλησιαστική εκπαίδευση, εκφράζοντας την ελπίδα να υπάρξει ένας εποικοδομητικός διάλογο.
Ολόκληρο το κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:
«Αξιότιμε κύριε/κυρία …,
Στο πλαίσιο του διαλόγου που σταθερά επιδιώκουμε με τους εκπροσώπους των κοινοβουλευτικών ομάδων και τους φορείς, σας προσκαλούμε […] σε ενημέρωση και συζήτηση σχετικά με το επερχόμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με τίτλο «Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών».
Το εν λόγω νομοθέτημα περιλαμβάνει τέσσερις άξονες:
Ι) Τη μεγαλύτερη αυτονομία της σχολικής μονάδας, καθώς η ποιότητα των εκπαιδευτικών συστημάτων είναι άμεσα συναρτώμενη με το βαθμό αποκέντρωσής τους, τομέα στον οποίο η χώρα μας υστερεί σημαντικά σε σχέση με άλλες χώρες.
ΙΙ) Την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ως απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματική αποκέντρωση του εκπαιδευτικού συστήματος και για τη διαρκή βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
ΙΙΙ) Τις δομές εκπαίδευσης, για την περαιτέρω συμβολή τους στην αποτελεσματική υποστήριξη του σχολείου.
ΙV) Την εκκλησιαστική εκπαίδευση, με στόχο τον εκσυγχρονισμό και την οργάνωση της δευτεροβάθμιας, μεταδευτεροβάθμιας και ανώτατης εκκλησιαστικής εκπαίδευσης.
Αναμένοντας τον εποικοδομητικό μας διάλογο.
Με εκτίμηση,
Νίκη Κεραμέως»