Στο πλαίσιο της επαφής του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης με την κοινωνία και της ανάδειξης από την πλευρά της ζητημάτων που αφορούν στην καθημερινότητα του πολίτη, ο Πρόεδρος της ΝΔ επισκέφθηκε το πρωί της Τετάρτης το 1ο Δημοτικό Σχολείο Αργυρούπολης, απ'' όπου άσκησε κριτική στις προθέσεις του υπουργείου Παιδείας σχετικά με τα ολοήμερα σχολεία, δεσμευόμενος πως η ΝΔ θα ενισχύσει το πρόγραμμά τους.
"Η υποβάθμιση του ολοήμερου σχολείου από το Υπουργείο κινείται προς τη λάθος κατεύθυνση, ενώ έχει και ταξικό πρόσημο αφού αποκλείει παιδιά ανέργων οικογενειών και δεν προωθεί τις δεξιότητες που χρειάζονται τα παιδιά", τόνισε ο Πρόεδρος της ΝΔ. Τα ολοήμερα σχολεία "έχουν αγκαλιαστεί και από τα παιδιά και από τους δασκάλους", πρόσθεσε ο κ. Μητσοτάκης και συμπλήρωσε: "Δεσμεύομαι ότι θα ενισχύσουμε το πρόγραμμα των ολοήμερων σχολείων ώστε να αποκτήσουν τα παιδιά γνώσεις και δεξιότητες πρόσβασης στον πολιτισμό μας που τόσο χρήσιμες θα είναι από εδώ και στο εξής".
Ο Πρόεδρος της ΝΔ συνομίλησε για όλα τα θέματα που αφορούν στην εκπαιδευτική διαδικασία με το εκπαιδευτικό προσωπικό το οποίο του έθεσε μεταξύ άλλων και το ζήτημα της σταθερότητας στην εκπαίδευση και της ανάγκης να υπάρξει ένα εθνικό πρόγραμμα Παιδείας. "Δεν έχω καμία δυσκολία να στηρίξω κάποια θετική πρωτοβουλία. Αν ερχόταν σήμερα το Υπουργείο και έλεγε να διευρύνουμε τις ώρες θα έλεγα να το κάνουμε. Είναι σημαντικό να διασφαλίζει το δημόσιο να υπάρχει μία προβλεψιμότητα και μία ουσιαστική αξιολόγηση", τόνισε ο Πρόεδρος της ΝΔ, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι "απέχουμε πάρα πολύ από το να έχουμε τη σύνδεση της αξιολόγησης με την μισθολογική εξέλιξη".
Σχολίασε εξάλλου αρνητικά το γεγονός ότι "στο τελευταίο Μνημόνιο υπάρχει μόλις 1/3 της σελίδας αναφορά στην Παιδεία" και τόνισε: "Δεν θέλω να γυρίσουμε μετά από 15 χρόνια και να πούμε χάσαμε μία γενιά παιδιών. Είναι λάθος να καταργούμε τέτοιες επενδύσεις στην Παιδεία".
Σημειώνεται ότι με δήλωσή του προ ημερών ο κ Μητσοτάκης είχε καταλογίσει στην κυβέρνηση ότι "με τις αποφάσεις της απαξιώνει στην πράξη το χρήσιμο και δημιουργικό θεσμό του ολοήμερου σχολείου", καταγγέλλοντας ότι "οδηγεί διαρκώς προς τα κάτω το επίπεδο της μόρφωσης". Και είχε τονίσει πως "αν θέλουμε ως κοινωνία να έχουμε πραγματική προοπτική οφείλουμε να δώσουμε περισσότερες δυνατότητες καινοτομίας και γνώσης σε όλα τα παιδιά του ελληνικού λαού".