«Για μια ακόμη φορά ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Π. Σκουρλέτης προσφεύγει σε «φτηνά» επικοινωνιακά κόλπα και σε αστήρικτες συκοφαντίες, για να αποπροσανατολίσει τη δημόσια συζήτηση από το πραγματικό περιεχόμενο του νομοσχεδίου «Κλεισθένης», που έφερε προς ψήφιση στη Βουλή» επισημαίνει η ΚΕΔΕ με ανακοίνωσή της μια μέρα μετά τις δηλώσεις του υπουργού για την καμπάνια κατά του νομοσχεδίου που πραγματοποιεί ο θεσμικός φορέας της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Χαρακτηριστικά σημειώνει ότι «επιλέγει το λαϊκισμό και τη δημαγωγία για να καλύψει την αποδεδειγμένη αδυναμία του να απαντήσει με πολιτικά επιχειρήματα, στην τεκμηριωμένη κριτική που ασκείται στον «Κλεισθένη» από το σύνολο της αυτοδιοίκησης αλλά και των πολιτικών δυνάμεων του Κοινοβουλίου, συμπεριλαμβανομένου και του έτερου κυβερνητικού εταίρου» και προσθέτει:
«Επειδή ο κ. Σκουρλέτης δε μπορεί να απαντήσει με πειστικά επιχειρήματα με ποιον τρόπο θα βελτιώσει το νομοσχέδιο – έκτρωμα που έφερε στη Βουλή τη λειτουργία των Δήμων και την καθημερινότητα των πολιτών, «πετάει την μπάλα στην εξέδρα» και αναδεικνύει ως κυρίαρχο ζήτημα, την εκστρατεία ενημέρωσης της ΚΕΔΕ. Γνωρίζουμε καλά, ότι κύριο χαρακτηριστικό της τακτικής των λαϊκιστών είναι να προσθέτουν στα ψέματα και τις συκοφαντίες τους, ένα μικρό ψήγμα αλήθειας. Αυτό κάνει ο κ. Σκουρλέτης. Χρησιμοποιεί ένα πραγματικό γεγονός, που είναι η εκστρατεία ενημέρωσης της ΚΕΔΕ, για να πει ένα σωρό ψέματα στη συνέχεια. Την αθλιότητα αυτή, την επιστρέφουμε στο λαϊκιστή των Βορείων Προαστίων», προσθέτει.
Εν συνεχεία κατηγορεί τον κ. Σκουρλέτη ότι «δεν δίνει δεκάρα για τα χρήματα των φορολογουμένων, το σεβασμό των οποίων υποκριτικά επικαλείται. Αν νοιαζόταν πραγματικά, θα μας έδινε δημόσια λογαριασμό για το πόσες δεκάδες χιλιάδες ευρώ κόστισαν και κοστίζουν στον Έλληνα φορολογούμενο τα διάφορα ταξίδια αναψυχής κυβερνητικών στελεχών. Πόσες χιλιάδες ευρώ μας κοστίζουν κάθε μήνα οι εκατοντάδες σύμβουλοι και τα trolls που κύρια ασχολία τους είναι να υβρίζουν από το διαδίκτυο όσους είναι αντίθετοι με την κυβερνητική πολιτική. Πόσες χιλιάδες ευρώ κοστίζουν τα βίντεο που κατά καιρούς κατακλύζουν το διαδίκτυο, για να διαφημίσουν το «κυβερνητικό έργο». Πόσες δεκάδες χιλιάδες ευρώ μας κόστισαν τα επικοινωνιακά σόου τύπου Ζαππείου και Πρεσπών».
Και καταλήγει μεταξύ άλλων: «Αν πραγματικά νοιαζόταν για τα χρήματα των φορολογουμένων, θα μας είχε ζητήσει τουλάχιστον μια συγγνώμη, για τα δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ που κόστισε στην Πατρίδα μας η αποτυχημένη διαπραγμάτευση του 2015. Ο λογαριασμός αυτός κε Σκουρλέτη είναι πολλές χιλιάδες φορές υψηλότερος από το ελάχιστο κόστος της καμπάνιας ενημέρωσης της ΚΕΔΕ».