Το ενδεχόμενο να παραταθεί το μειωμένο εισιτήριο στα μέσα μαζικής μεταφοράς στα 1,20 ευρώ άφησε ανοιχτό ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Κώστας Καραμανλής, ενώ σημείωσε ότι το εισιτήριο παραμένει στην άνωθεν τιμή από τα 1,40 ευρώ μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου και ανάλογα την πορεία των εσόδων θα εξεταστεί η εν λόγω πρωτοβουλία.
«Η προηγούμενη κυβέρνηση και αύξησε το εισιτήριο και κατέρρευσαν τα έσοδα και από 1.800 λεωφορεία κατάφερε να τα πάει στα 850. Εμείς κάνουμε το αντίθετο. Ιανουάριο και Φεβρουάριο, πριν την κρίση του κορονοϊού, τα έσοδα είχαν αυξηθεί, διότι είχαμε δώσει κίνητρα σε αυτούς που είναι κάτοχοι ηλεκτρονικών καρτών» σημείωσε ο υπουργός, μιλώντας στο ΣΚΑΙ και πρόσθεσε: «σήμερα το 55% των χρηστών έχουν κάρτες ηλεκτρονικές. Για τους 3 μήνες του κορονοϊού όσοι είχαν κάρτες, είχαν πληρώσει για τις διαδρομές τους και τις χάσανε, τις δώσαμε πίσω και δώσαμε κι επιπλέον κίνητρα έτσι ώστε κάποιος που θέλει να πάρει εξάμηνη ή ετήσια κάρτα να τύχει ακόμα μεγαλύτερης έκπτωσης».
Όπως ανέφερε «αν θέλουμε να έχουμε μεγαλύτερη συχνότητα λεωφορείων, θα έπρεπε να έχουμε τον διπλό αριθμό λεωφορείων. Παραλάβαμε 850 λεωφορεία και σήμερα έχουμε 1.200. Δεν μπορούμε αυτή τη στιγμή να βάλουμε 1.800 λεωφορεία στους δρόμους. Σε συγκεκριμένα δρομολόγια, τα οποία είναι επιβαρυμένα, έχουμε πραγματικά αυξήσει τη συχνότητα. Μάλιστα σε κάποια δρομολόγια ακολουθούν οι μεγάλες νταλίκες οι 18μετρες και μετά δύο μικρότερα λεωφορεία».
Εκτενή αναφορά έκανε ο υπουργός και στο σχέδιο ανανέωσης του στόλου των λεωφορείων επισημαίνοντας ότι θα διενεργηθεί ένας πολύ μεγάλος διαγωνισμός για την προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων, αλλά και καινούριων λεωφορείων φιλικών προς το περιβάλλον, ενώ, όπως είπε, για πρώτη φορά στην Ελλάδα θεσμοθετήθηκε τα δημόσια οχήματα, τα λεωφορεία να τα παίρνει το κράτος και με leasing για να γίνεται πιο εύκολα η διαδικασία.
«Το ξεκινήσαμε με μεγάλη επιτυχία στη Θεσσαλονίκη και θα ξεκινήσουμε να το εφαρμόζουμε και στην Αθήνα έτσι ώστε να ανανεωθεί ο στόλος. Το ελληνικό δημόσιο έχει να προμηθευτεί λεωφορείο από το 2009. Ο μέσος όρος ηλικίας των λεωφορείων στην Θεσσαλονίκη ξεπερνά τα 17 έτη και στην Αθήνα είναι 15», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.