Την Πέμπτη στο Καλλιμάρμαρο ο Οίκος Dior παρουσιάζει την κολεξιόν «Made In Greece». Η προβολή της Ελλάδας αναμένεται τεράστια με τις εικόνες να φτάνουν παντού όπως άλλωστε και οι δημιουργίες που φέρουν όχι μόνο ελληνικά στοιχεία αλλά και ελληνική σφραγίδα, η οποία θα κάνει τον γύρο του κόσμου με στόχο και την… Ασία.
Με 5 δισ. πωλήσεων ανά έτος και το 60% αυτών να είναι στην Ασία, ο Οίκος Dior μετατρέπεται σε ένα όχημα προβολής.
Μπορεί στην Ελλάδα οι αντιδράσεις να θύμισαν άλλες εποχές και η όλη διαδικασία που αφορά στον οίκο Dior να μετατράπηκε σε αντιπολιτευτικό ζήτημα, ουρά της υπόθεσης των fake news για την Ακρόπολη, εντούτοις ουδείς δύναται να παραγνωρίσει τη δυναμική ενός διεθνούς οίκου ειδικά σε μια περιοχή του πλανήτη όπου δημιουργείται μια αγορά άμεσα συνδεδεμένη με έναν ποιοτικό τουρισμό που διαθέτει ανερχόμενες κοινωνικές ομάδες με μεγάλη οικονομική επιφάνεια
Η παρουσίαση της «Made In Greece» συλλογής ενδυμάτων την προσεχή Πέμπτη στο Καλλιμάρμαρο θα μεταδοθεί live και θα την παρακολουθήσουν εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο, μεταφέροντας εικόνες Ελλάδας.
Άλλωστε οι δημιουργίες που θα παρουσιαστούν έχουν ελληνικά στοιχεία και ελληνική σφραγίδα δεδομένου ότι ο οίκος Dior τιμά και τα 200 χρόνια από την ελληνική Επανάσταση.
Είναι αξιοσημείωτο, δε, πως η συλλογή έχει σχεδιαστεί και έχει ραφτεί από Ελληνίδες και Έλληνες τεχνίτες δημιουργούς, από το Σουφλί μέχρι και την Καλαμάτα, ενώ η συνεγασία δεν θα κλείσει με την ολοκλήρωση του Project Ελλάδα αλλά θα συνεχιστεί και μετά το πέρας των εκδηλώσεων που έχουν προγραμματιστεί.
Την ίδια στιγμή ο διεθνής οίκος μόδας έχει προσλάβει εκατοντάδες Ελληνίδες και Έλληνες επαγγελματίες.
Εταιρείες παραγωγής, καλλιτέχνες, μουσικοί τεχνικοί και τεχνίτες αλλά και φωτογράφοι έχουν μπει και εργάζονται στο συγκεκριμένο project αποκτώντας και την ευκαιρία να αναδείξουν τη δουλειά τούς πως για παράδειγμα οι φωτογράφοι που έχουν αναλάβει τις ειδικές φωτογραφήσεις στους αρχαιολογικούς χώρους.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο διεθνής oίκος θα δώσει τη δυνατότητα στους κατοίκους των περιοχών όπου ζουν και εργάζονται οι Έλληνες δημιουργοί, να παρακολουθήσουν live σε κατάλληλους ανοικτούς χώρους το εντυπωσιακό event στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο.
Τα Fake news και οι αντιδράσεις
To project made In Greece έτυχε αντιδράσεων που αποτέλεσαν συνέχεια ή συνδέθηκαν με τα fake news για την Ακρόπολη.
Από το… τσιμέντωμα πέρασαν στα 9μετρα φορτηγά που θα ανέβαιναν στον Ιερό Βράχο και η αξιωματική αντιπολίτευση μετατράπηκε σε υποστηρικτή ακτιβιστικών παρεμβάσεων και αντιδράσεων που ξεκίνησαν από αρχαιολόγους οι οποίοι αντιδρούν σε οτιδήποτε μετατρέποντας την επιστημοσύνη τους σε αντικυβερνητικό μένος.
Από το «τσιμέντωμα» που ανακάλυψαν στην Ακρόπολη έφτασαν να καταγγέλλουν την εκδήλωση δημιουργώντας ένα αρνητικό κλίμα για τη χώρα σε διεθνές επίπεδο, με τον Αλέξη Τσίπρα να φτάνει στο σημείο να επισκέπτεται τον Παρθενώνα και να καταγγέλλει την κυβέρνηση για τα… γλυπτά του σταθμού Βενιζέλος της Θεσσαλονίκης.
Κορυφαίο επιχείρημα τα 9μετρα φορτηγά που θα «πάρκαραν» μπροστά στον… Παρθενώνα για να ξεφορτώσουν τα απαραίτητα για τη φωτογράφηση των δημιουργιών του οίκου.
Σε κάθε περίπτωση το ισοζύγιο της συνεργασίας τείνει να είναι θετικό για τη χώρα δεδομένου ότι και η χρονική στιγμή στην οποία θα εξελιχθεί εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειας προσέλκυσης τουριστών και από άλλες χώρες.