Δεν υφίσταται θέμα διεκδίκησης αποζημιώσεων για το σκάνδαλο «Dieselgate» της Volkswagen, στις ΗΠΑ, καθώς σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία δεν υπάρχει παράβαση και επομένως δεν υπάρχει τρόπος το κράτος να διεκδικήσει αποζημίωση, δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή.
Σύμφωνα με τον υπουργό, «εάν στη νομοθεσία μας προβλέπαμε, που δεν το προβλέπουμε, το συγκεκριμένο όριο ρύπου, τον οποίο προέβλεπε η Αμερικανική νομοθεσία και για την Αμερικανική νομοθεσία έβαλε το λογισμικό η Volkswagen, όχι για τις Ευρωπαϊκές χώρες, τουλάχιστον για την Ελλάδα» και εφόσον «σε κανένα σημείο της νομοθεσίας μας, σε κανένα σημείο των διαφημίσεων της Volkswagen στην Ελλάδα, κανένας καταναλωτής στην Ελλάδα δεν μπορεί να αγόρασε αυτοκίνητο με βάση αυτό το συγκεκριμένο ρύπο, αφού πουθενά δεν αναφερόταν αυτός ο συγκεκριμένος ρύπος» δεν τεκμαίρεται η δυνατότητα αποζημίωσης από το κράτος.
Διευκρίνισε δε ότι αποτελεί συνταγματικό δικαίωμα κάθε καταναλωτή να στραφεί δικαστικά και να διεκδικήσει ό,τι νομίζει.
Στη δευτερολογία του ο κ. Γεωργιάδης απάντησε και στο ενδεχόμενο να δοθούν κίνητρα σε αυτοκινητοβιομηχανίες για να κατασκευάσουν εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων, λέγοντας πως οι πιθανότητες είναι μηδαμινές, αν και το υπουργείο έκανε μια πρώτη συζήτηση με μεγάλες εταιρείες, διότι η ελληνική αγορά είναι πάρα πολύ μικρή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. «Κανένας δεν φτιάχνει εργοστάσιο σε μία χώρα με μηδενική εσωτερική αγορά», σημείωσε.
Σύμφωνα με τον ίδιο η Ελλάδα πρέπει πρώτα να αποκτήσει μία κρίσιμη μάζα ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα ώστε μετά να έχει νόημα για έναν επενδυτή να φτιάξει εργοστάσιο για να πουλάει αυτοκίνητα, να πουλάει ανταλλακτικά, να έχει service, να βάζει ηλεκτρικούς ταχυφορτιστές και όλα τα υπόλοιπα. «Όταν έχεις σε όλη την Ελλάδα 100 ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν μπορεί να έρθει ο άλλος να κάνει εργοστάσιο στην Ελλάδα», πρόσθεσε.