Με τα έσοδά της να διαμορφώνονται σημαντικά υψηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών ολοκλήρωσε το δεύτερο τρίμηνο η Domino's, καθώς το διευρυμένο μενού που υιοθέτησε συμπεριλαμβάνοντας γεύματα όπως cheeseburger και κοτόπουλο taco έτυχε ευρείας αποδοχής, οδηγώντας σε έντονη αύξηση της ζήτησης ειδικά σε παραγγελίες για το σπίτι.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις στις ΗΠΑ στα καταστήματα της Domino που ήταν ανοιχτά πάνω από ένα χρόνο αυξήθηκαν κατά 3,5% το δεύτερο τρίμηνο (που ολοκληρώθηκε στις 20 Ιουνίου) την ώρα που αναλυτές σε έρευνα της Refinitiv ανέμεναν να παρουσιάσουν πτώση κατά 1,3%.
Παράλληλα, τα έσοδα της αλυσίδας παρουσίασαν αύξηση στα 1,03 δισ. δολάρια, σημαντικά ενισχυμένα από 920 εκατ. δολάρια το προηγούμενο έτος, αλλά και από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που προέβλεπαν ότι θα διαμορφωθούν στα 972,3 εκατ. δολάρια.