Unilever ενημέρωσε ότι η αύξηση του κόστους των εμπορευμάτων αναμένεται να συμπιέσει τα περιθώρια κέρδους της για το σύνολο του 2021, παρά τα ισχυρά αποτελέσματα δεύτερου τριμήνου που ανακοίνωσε με μεγάλη αύξηση των πωλήσεών της σε πολλές αγορές.
Ειδικότερα, ο παγκόσμιος κολοσσός της λιανικής, που έχει στην ιδιοκτησία του brands όπως τα παγωτά Ben & Jerry's, τα σαπούνια Dove και τα καθαριστικά Cif, εμφάνισε στο δεύτερο τρίμηνο του 2021 προ φόρων κέρδη 4,37 δισ. ευρώ έναντι 4,53 δισ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.
Συνολικά κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, τα έσοδά της ανήλθαν σε 25,79 δισ. ευρώ έναντι 25,71 δισ. ευρώ πέρυσι, εκ των οποίων τα 13,45 δισ. ευρώ το δεύτερο τρίμηνο,
Επιπλέον, οι καθαρές πωλήσεις της Unilever αυξήθηκαν κατά 5% στο δεύτερο τρίμηνο, ξεπερνώντας το 4,8% που ανέμεναν αναλυτές.
Ωστόσο, η ανοδική πορεία που ακολουθούν οι τιμές των εμπορευμάτων, από το αργό έως το φοινικέλαιο και το σογιέλαιο, οδήγησαν την εταιρεία στην υποβάθμιση του outlook για ετήσιο περιθώριο κέρδους της σε «περίπου ίδιο» από «ελαφρώς υψηλότερο» προηγουμένως φέτος, επισημαίνοντας την αυξανόμενη αβεβαιότητα γύρω από τις προβλέψεις.