Σε επενδυτικό "αναβρασμό" βρίσκεται ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα, καθώς νέα ξενοδοχεία κάνουν την εμφάνισή τους σε διάφορα μέρη της χώρας, αναβαθμίζοντας σημαντικά το εγχώριο τουριστικό προϊόν, σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος.
Πολυεθνικοί ξενοδοχειακοί κολοσσοί, αλλά και Έλληνες επιχειρηματίες, εκτιμούν ότι τα επόμενα χρόνια το περιβάλλον θα είναι ευνοϊκότερο για τοποθετήσεις σε έναν χώρο που παραδοσιακά προσφέρει τα μέγιστα στην ελληνική οικονομία, γι΄αυτό και σπεύδουν να "κλείσουν" σημεία που θεωρούνται "φιλέτα".
Τη Θεσσαλονίκη επέλεξε ο όμιλος Anatolia Hospitality για την κατασκευή του νέου πεντάστερου ξενοδοχείου στην οδό Μοναστηρίου 24, στο κέντρο της πόλης, επένδυση η οποία αναμένεται να αγγίξει τα 7 εκατομμύρια ευρώ με χρονικό ορίζοντα υλοποίησης την Άνοιξη του 2020.
Το υφιστάμενο κτήριο, συνολικής έκτασης 4800 τμ, αγοράστηκε στις αρχές του έτους με σκοπό την αλλαγή χρήσης σε ξενοδοχείο και βρίσκεται σε κομβικό σημείο δίπλα στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό καθώς και στο μετρό.
Όπως επισημαίνεται στην επίσημη ανακοίνωση του Ομίλου Anatolia Hospitality, με την ανάπτυξη των σιδηροδρόμων, το νέο μουσείο Ολοκαυτώματος /Μητροπολιτικό πάρκο καθώς και τη σταδιακή αναβάθμιση της περιοχής, το ξενοδοχείο αναμένεται να καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς στην Θεσσαλονίκη, η οποία τα τελευταία χρόνια αποπνέει μια υγιή εξωστρέφεια και τουριστική ανάπτυξη.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Anatolia Hospitality διαθέτει μια μακρά παράδοση δραστηριοποίησης στον ξενοδοχειακό κλάδο, δεδομένου ότι το πρώτο κατάλυμά της το άνοιξε το 1928. Σήμερα στο χαρτοφυλάκιό της διαθέτει δυο ιδιόκτητα ξενοδοχεία που φέρουν το brand “Anatolia” σε Θεσσαλονίκη και Κομοτηνή ενώ έχει αναλάβει τη διαχείριση πολυτελών καταλυμάτων σε Μύκονο και Λευκάδα.
Το 2013 ο όμιλος ενέταξε στην "οικογένειά" του και το γραφείο εισερχόμενου τουρισμού ASIT αποσκοπώντας σε μια 360 προσέγγιση του ταξιδιώτη. Ο στόχος που έχει τεθεί είναι η συνεχής και υγιής ανάπτυξή του ομίλου μέσω νέων συμφωνιών διαχείρισης/management ξενοδοχείων και βιλών και της μίσθωσης ή εξαγοράς νέων καταλυμάτων.
Παράλληλα, αναγνωρίζοντας τη δυναμική που καταγράφει η αγορά των νέων σε ηλικία ταξιδιωτών, η διοίκηση του ομίλου κάνει focus, στην κατηγορία των millenial και δεσμεύεται πως με αιχμή την τεχνολογία, την τοπικότητα και την ανθρωποκεντρική εξυπηρέτηση θα προσφέρει πολύ σύντομα στους επισκέπτες της πόλης ένα νέο άκρως καινοτόμο και φρέσκο concept φιλοξενίας, ενώ έκπληξη αναμένεται να αποτελέσει και το νέο όνομα του ξενοδοχείου.