Την αυτονομία της στις online συναλλαγές εξασφάλισε η Delivery Hero

Την αυτονομία της στις online συναλλαγές εξασφάλισε η Delivery Hero

Στην ολοκλήρωση του φάσματος των υπηρεσιών που παρέχει και στην ελληνική αγορά προχωρεί η εταιρεία Delivery Hero, η οποία έλαβε άδεια διαχείρισης πληρωμών από την Τράπεζα της Ελλάδος. Μετά την σχετική  απόφαση, η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, η Delivery Hero, θυγατρική της ιδιοκτήτριας της e-food και της Instashop μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες πληρωμών. 

Η διαδικασία αυτή είχε ξεκινήσει λίγο πριν από το τέλος του 2020, όταν η Delivery Hero δημιούργησε στη χώρα μας την DH Pay (Delivery Hero Payments) με μοναδικό μέτοχο τη γερμανική DH Financial Services Holding GmbH. 

Σκοπός της εταιρείας είναι «η για δικό της λογαριασμό διενέργεια του συνόλου των εργασιών και δραστηριοτήτων που εκάστοτε επιτρέπονται από τη νομοθεσία για ίδρυμα πληρωμών» και συγκεκριμένα, όπως εξειδικεύεται στο καταστατικό της, η «αποδοχή πράξεων πληρωμής». 

Επίσης, πραγματοποιήθηκε ΑΜΚ ύψους 275.000 ευρώ και πλέον το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας ανέρχεται σε 400.000 ευρώ.

Σημειώνεται ότι η Delivery Hero έχει ανακοινώσει ότι ήδη από το φθινόπωρο του 2019 εργάζεται πάνω σε μια νέα fintech πλατφόρμα, με στόχο να ενοποιήσει τις διαδικασίες πληρωμών στις 43 χώρες που δραστηριοποιείται, αλλά και να αναπτύξει και καινοτόμους οικονομικές υπηρεσίες με τη στήριξη της τεχνολογίας. Επίσης, τον Σεπτέμβριο του 2020, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Mastercard για την περιφέρεια της Μέσης Ανατολής και της Βόρειας Αφρικής (MENA), που περιλαμβάνει την ανάπτυξη «digital wallet» της Delivery Hero αλλά και μια λύση virtual κάρτας για τους διανομείς.

H Delivery Hero είναι  μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες, παγκοσμίως, στη διανομή προϊόντων, με 3 δισεκατομμύρια παραγγελίες στη διάρκεια του 2021. Τα  έσοδά της για την ίδια χρήση ανήλθαν στα 6,6 δισεκατομμύρια ευρώ. 

Η εταιρεία πρόσφατα ανακοίνωσε ότι δημιούργησε κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2021 ακαθάριστο όγκο πωλήσεων ύψους 9,6 δισεκατομμυρίων ευρώ (περιλαμβάνει και τα συνολικά έσοδα από παραγγελίες μαζί δηλαδή με τα ποσά που εισπράττουν τα καταστήματα). Ο συνολικός όγκος πωλήσεών της για το 2021 ανήλθε στα 35,4 δισεκατομμύρια ευρώ.