Οι ανακοινώσεις του Έλον Μασκ σχετικά με τη στρατηγική της Tesla και τη νέα, φθηνότερη μπαταρία που σχεδιάζει, αλλά αναμένεται να λανσαριστεί σε τουλάχιστον τρία χρόνια, οδήγησαν τους επενδυτές στη μείωση της αγοραίας αξίας της εταιρείας κατά 50 δις. δολάρια.
Όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters, οι επενδυτές, στο πλαίσιο της «Ημέρας της Μπαταρίας» περίμεναν δύο σημαντικές ανακοινώσεις από τον Μασκ και σαφές χρονοδιάγραμμα: Την ανάπτυξη μιας μπαταρίας ικανής να χρησιμοποιηθεί για 10 χρόνια και να παρέχει τις υπηρεσίες της για εκατομμύρια μίλια και έναν συγκεκριμένο στόχο για την μείωση του κόστους -εκφρασμένο σε δολάρια ανά κιλοβατώρα. Και την μείωση της τιμής του ηλεκτρικού οχήματος κάτω από την τιμή ενός αντίστοιχου βενζινοκίνητου αυτοκινήτου.
Ο Μασκ δεν προσέφερε τίποτα από τα δύο. Αντ’ αυτού, υποσχέθηκε ότι τα επόμενα χρόνια θα μειώσει το κόστος της μπαταρίας στο μισό, αξιοποιώντας τη νέα τεχνολογία και τις καινούργιες διαδικασίες παραγωγής και πως θα λανσάρει ένα «προσιτό» ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
«Τίποτα από όσα αναφέρει ο Μασκ για τις μπαταρίες δεν είναι σίγουρο», δήλωσε ο αναλυτής της Roth Capital Partners Κρεγκ Ίρβιν. «Δεν υπάρχει τίποτα χειροπιαστό».
Ο Μασκ αναγνώρισε ότι η Tesla δεν έχει πλήρως φιλόδοξα νέα σχέδια παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών και πλήρως ολοκληρωμένες διαδικασίες κατασκευής.