Του Απόστολου Σκουμπούρη
Μετά την κινητή και τη σταθερή τηλεφωνία, νέο πεδίο ισχυρής (επιχειρηματικής) αντιπαράθεσης για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών καθίσταται η συνδρομητική τηλεόραση, όπου πλέον το «μπουκέτο» εμπλουτίζεται σημαντικά. Μετά την Cosmote TV (του ΟΤΕ), τη Nova (της Forthnet) και τη Vision (της Wind), έρχεται η νέα εντελώς «καινούρια» Vodafone TV να διεκδικήσει μερίδια, αλλά κυρίως, να... μεγαλώσει αυτή την αγορά όπως χαρακτηριστικά ελέχθη στη χθεσινή παρουσίαση της πλατφόρμας στου Ψυρρή.
Η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα παραμένει ακόμη σε χαμηλά επίπεδα συγκριτικά με τα διεθνή δεδομένα και παρ'' ότι παρουσιάζει κάποια σημάδια κόπωσης (λόγω οικονομικής κρίσης), εντούτοις η εγχώρια αγορά δε θεωρείται ώριμη και έχει περιθώρια ανάπτυξης.
Άλλωστε, τα στοιχεία δικαιώνουν τις εταιρείες που επενδύουν στις νέες συνδρομητικές πλατφόρμες, καθώς η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα είναι μόλις στο 26% (περίπου ένα εκατ. συνδρομητές), όταν στην Πορτογαλία είναι στο 87%, στην Αγγλία 60%, στην Ισπανία 39%, ενώ ο μέσος όρος Ευρώπης είναι στο 57%.
Παράλληλα, πλέον η 4η βιομηχανική επανάσταση και η ψηφιακή εποχή, αλλάζουν τα πάντα στην επικοινωνία, στη διασκέδαση και στο διαδίκτυο, με τις υπηρεσίες να συγκλίνουν ολοένα και περισσότερο, την ίδια ώρα που οι παροχές εξειδικεύονται και εξατομικεύονται επίσης περισσότερο. Είναι μια νέα εποχή, που «τρέχει» με ιλιγγιώδεις ρυθμούς, φέρνοντας και μεγάλες αλλαγές στις επιχειρήσεις, που μετασχηματίζονται ραγδαία.
Χθες, η Vodafone Ελλάδας, ανακοίνωσε το δυναμικό επαναλανσάρισμα της συνδρομητικής της πλατφόρμας, κάτω από εντελώς νέα δεδομένα.
Πρόκειται για μια πλατφόρμα με αρκετές καινοτομίες, μία εκ των οποίων είναι ότι διατίθεται σε όλους τους καταναλωτές ανεξαρτήτως δικτύων και τεχνολογιών. Είτε μέσω σταθερής γραμμής, είτε μέσω mobile δικτύων η πλατφόρμα μπορεί να «παίξει».
Ευελιξία, πλουραλισμός, αμεσότητα
Το νέο Vodafone TV δίνει δυνατότητα πρόσβασης σε ένα μεγάλο on demand κατάλογο, με πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο Novasports, 62 θεματικά κανάλια και συνεργασίες με τους μεγαλύτερους παραγωγούς και τα πιο δημοφιλή brands (National Geographic, Discovery, Ε! Εntertainment, Food Network, FOX, FOXlife, Disney, Nickelodeon, κ.α.) το Vodafone TV συγκεντρώνει σε μία πλατφόρμα τις περισσότερες επιλογές περιεχομένου στην Ελλάδα.
Όπως τόνισαν χθες τα στελέχη της Vodafone, χάρη στη χρήση τεχνολογιών cloud, προσφέρει λειτουργίες και στα live προγράμματα με τη δυνατότητα επανάληψης έως και για μία εβδομάδα, αλλά και εγγραφής τηλεοπτικού περιεχομένου διάρκειας έως και 100 ωρών για διάστημα 90 ημερών ώστε κανείς να μην χάνει στιγμή από τα αγαπημένα του προγράμματα, όποια συσκευή κι αν χρησιμοποιεί.
Το νέο Vodafone TV διατίθεται είτε στα συνδυαστικά πακέτα Vodafone Home triple play (Tηλεφωνία, Internet, TV), είτε ξεχωριστά ως αυτοτελή υπηρεσία προς όλους, ανεξαρτήτως παρόχου. Η υπηρεσία συνδυάζεται επίσης με όλα τα πακέτα Vodafone Video Pass.
Χάρης Μπρουμίδης: Οι έξυπνες συσκευές υπερτερούν των τηλεοράσεων
Σχολιάζοντας, κατά τη χθεσινή παρουσίαση ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας Χάρης Μπρουμίδης τόνισε πως «κάναμε μία έρευνα στην Ελλάδα για να δούμε ποιες είναι οι τάσεις. Οι έξυπνες συσκευές – οθόνες (smartphones, tablets) είναι πολλαπλάσιες πια από τον αριθμό των τηλεοπτικών δεκτών. Ένα μέσο σπίτι έχει κατά μ.ο. 5,4 συσκευές, την ώρα που μπορεί να διαθέτει από καμία έως δύο τηλεοράσεις.
Αυτό σημαίνει ότι η κατανάλωση περιεχομένου γίνεται από πολλές συσκευές – για την ακρίβεια από 3,4 συσκευές κατά μέσον όρο. Ο κόσμος δεν θέλει πια μόνο 1-2 κατηγορίες περιεχομένου, αλλά 6 κατηγορίες, όπως πχ. σειρές και αθλητικά, αλλά και on line περιήγηση μέσω από εφαρμογές όπως πχ το YouTube όπου βρίσκουμε ειδικές ή θεματικές κατηγορίες που δεν υπάρχουν αλλού.
Αναγνωρίζουμε αυτή την τάση και αλλάζουμε για πάντα την τηλεόραση στην Ελλάδα μέσα από μία σύγχρονη υπηρεσία περιεχομένου, η οποία παρέχει απεριόριστες επιλογές και τεχνολογικές δυνατότητες, αλλά και μεγαλύτερη ευελιξία, κάνοντας το Vodafone TV μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια», συμπλήρωσε ο CEO της Vodafone Ελλάδας.
Πάνω από 60 θεματικά κανάλια
Το Vodafone TV προσφέρει πρόσβαση σε πάνω από 60 θεματικά κανάλια που καλύπτουν όλες τις προτιμήσεις. Συγκεκριμένα δίνει πρόσβαση σε:
- 14 ενημερωτικά κανάλια για μια έγκυρη και αξιόπιστη ματιά στην ενημέρωση, στη διεθνή οικονομία και στα μείζονα διεθνή γεγονότα
- 11 κανάλια ντοκιμαντέρ με τη μεγαλύτερη ποικιλία
- 6 παιδικά κανάλια μεταγλωττισμένα στα ελληνικά, για παιδιά κάθε ηλικίας
- 5 κανάλια ψυχαγωγίας, συμπεριλαμβανομένων και των δημοφιλών καναλιών Fox και Fox Life που παρουσιάζουν τις πρεμιέρες αγαπημένων τηλεοπτικών σειρών την ίδια μέρα με την Αμερική
- 8 premium κανάλια αφιερωμένα στα σπορ, με τα πιο σημαντικά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου, τις καλύτερες ευρωπαϊκές διοργανώσεις μπάσκετ και τα πιο συναρπαστικά αθλητικά γεγονότα απ' όλο τον κόσμο.
- 8 κανάλια αφιερωμένα στα «εναλλακτικά» σπορ, για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, της φύσης, της θάλασσας, των extreme σπορ και των πολεμικών τεχνών.
- 3 κανάλια lifestyle με τα νέα της showbiz, εκπομπές μόδας για τις σύγχρονες γυναίκες και πλούσια θεματολογία για το φαγητό και τη γαστρονομία.
- 7 μουσικά κανάλια με εκπομπές που καλύπτουν και τους πιο απαιτητικούς ακροατές.