Στον θεσμό “Βusiness Days” που διοργανώθηκε για πέμπτη χρονιά από το «Πανόραμα Επιχειρηματικότητας», συμμετείχε ενεργά η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, δίνοντας την ευκαιρία σε φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων από διαφορετικές ειδικότητες να έρθουν σε επαφή με τον κλάδο της Ζυθοποιίας στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, 32 φοιτητές επισκέφθηκαν το εργοστάσιο της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας στη Ριτσώνα Ευβοίας, οι οποίοι ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκαν από στελέχη της εταιρείας για τη διαδικασία παραγωγής των προϊόντων αλλά και για τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας.
Τους φοιτητές καλωσόρισε η κ. Μαρία Καφεντζή, HR Director, η οποία παρουσίασε το προφίλ και τη στρατηγική της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, καθώς και το πώς μεταφράζεται το όραμά της «Leaders in Bringing Joy to Life» σε διαρκείς δράσεις που αναλαμβάνει η Διεύθυνση Ανθρώπινου δυναμικού για τους εργαζόμενους στην εταιρεία.
Στη πορεία της επίσκεψης οι κκ. Κώστας Αγουρίδας, Brewing & Processing Manager και Γιάννης Διαμάντης, Packaging & Administration Manager, παρουσίασαν τις διαδικασίες παραγωγής και εμφιάλωσης στη γραμμή παραγωγής των προϊόντων FIX Hellas, FIX Dark και Mythos, αλλά και τους αυστηρούς ελέγχους ποιότητας και ασφάλειας των προϊόντων που ακολουθούνται στην Ολυμπιακή Ζυθοποιία.
Στη συνέχεια, ο κ. Θανάσης Γιοβάνης, Trade Marketing Executive, ενημέρωσε τους φοιτητές για τα κανάλια πωλήσεων στα οποία εστιάζει η εταιρεία, ενώ η κ. Τζελίνα Σούχλα, Senior Brand Manager FIX Family, έδωσε έμφαση στην στρατηγική σημασία ενός Marketing plan στην επιτυχημένη προώθηση των προϊόντων στο κοινό, παρουσιάζοντας το πλάνο λανσαρίσματος και επικοινωνίας της FIX Άνευ. Στο τέλος της επίσκεψης, η κ. Αγγελική Δημητριάδη, HRSpecialist, μοιράστηκε με τους φοιτητές συμβουλές για τη σύνταξη ενός άρτιου βιογραφικού καθώς και tips για να ξεχωρίσουν σε μια συνέντευξη για εργασία.
H κ. Μαρία Καφεντζή, HR Director της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, δήλωσε σχετικά: «Με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Ριτσώνα Ευβοίας τους φοιτητές που πήραν μέρος στο φετινό “Business Days”, ένα θεσμό που γιορτάζει την επιχειρηματικότητα με τον καλύτερο τρόπο, ανοίγοντας δηλαδή τις πόρτες των επιχειρήσεων στα μελλοντικά στελέχη τους. Πιστεύουμε ότι οι φοιτητές που επισκέφθηκαν το εργοστάσιό μας αποκόμισαν μια πολύ καλή εικόνα για το πως λειτουργεί, όχι μόνο η δική μας εταιρεία, αλλά και ολόκληρος ο κλάδος της ζυθοποιίας στην Ελλάδα, κάτι που θα τους βοηθήσει σημαντικά στη μετέπειτα επαγγελματική τους πορεία».