Στην αναπτυσσόμενη αγορά των προϊόντων Στέβια, μπαίνει η Coca-Cola

Στην αναπτυσσόμενη αγορά των προϊόντων Στέβια, μπαίνει η Coca-Cola

Του Απόστολου Σκουμπούρη

Ακολουθώντας τις τάσεις των καιρών, όπου οι καταναλωτές επιζητούν αναψυκτικά και τρόφιμα χωρίς ενοχοποιημένες ουσίες για τον οργανισμό, η Coca Cola μπαίνει στην πιο αναπτυσσόμενη αγορά αναψυκτικών, παρουσιάζοντας στην Ελλάδα - σε παγκόσμια πρώτη - τη νέα της Coca Cola χωρίς θερμίδες αλλά με το φυσικό γλυκαντικό Στέβια

Πρόκειται για ένα προϊόν που ήρθε μετά από σημαντικές έρευνες αλλά και ως… φυσική εξέλιξη στην εδώ και χρόνια αλλαγή στρατηγικής του ομίλου παγκόσμια, δεδομένου ότι την τελευταία δεκαετία έχει μειώσει σχεδόν 20% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών του κατά μέσο όρο.

Το αναψυκτικό από σήμερα είναι στα ράφια καταστημάτων του λιανικού εμπορίου σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ σταδιακά – ανάλογα με την ανταπόκριση – θα γίνει και το λανσάρισμά του σε άλλες διεθνείς αγορές.

Όπως τόνισε σε συνέντευξη τύπου την Τρίτη η κα Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, «στόχος είναι να διευρύνουμε την αγορά και όχι να κερδίσουμε μερίδια από τον ανταγωνισμό, θέλουμε να μεγαλώσουμε την κατηγορία αυτή των αναψυκτικών. Αρκετοί καταναλωτές έχουν φύγει – για διάφορους λόγους – από τα αναψυκτικά. Αυτούς θέλουμε να τους επανελκύσουμε», επισήμανε η κα Νεκταρίου.

Αυτή τη στιγμή η Coca Cola στην κατηγορία των light αναψυκτικών έχει το 35% της αγοράς, ενώ στόχος είναι να φτάσει στο 50% σε βάθος τριετίες με το νέο προϊόν της Coca Cola Στέβια.

Όπως τόνισε η κα Νεκταρίου, «μέσα στην τριετία θέλουμε να αποκτήσουμε μερίδιο αγοράς μεταξύ 10% και 15% στα προϊόντα Στέβια».

Η νέα Coca Cola Στέβια θα παράγεται από την Coca-ColaΤρία Έψιλον στο mega-plant του Σχηματαρίου, το μεγαλύτερο εργοστάσιο εμφιάλωσης και διανομής αναψυκτικών και χυμών της χώρας.

Το νέο προϊόν είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας, “Our Way Forward”, η οποία αποτελεί το όραμα της Coca-Cola για το μέλλον. Μια στρατηγική που έχει ως κεντρικό μέλημά της τη μείωση της ζάχαρης και περισσότερες επιλογές, πάντα με υπέροχη γεύση.

Από την παρουσίαση της Coca-Cola Light το 1986, έχει προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές συνολικά 12 προϊόντα με μειωμένη ή καθόλου ζάχαρη.

Μιλώντας στη συνέντευξη τύπου η κα Νεκταρίου τόνισε ότι «είμαστε υπερήφανοι που η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα παγκοσμίως που παρουσιάζει τη νέα επιλογή Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με το γλυκαντικό από το φυτό Στέβια. Κι είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που θα παράγεται στο mega-plant Σχηματαρίου. Η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola που πρωτοκυκλοφορεί στην Ελλάδα εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουμε οι περισσότεροι να περιορίζουμε τη ζάχαρη που καταναλώνουμε, χωρίς να θυσιάζουμε την υπέροχη γεύση. Η παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα του νέου προϊόντος Coca-Cola αντανακλά τη μακρά ιστορία της εταιρείας να καινοτομεί τοπικά. Σήμερα, το 75% των πιο επιτυχημένων μαρκών μας έχουν δημιουργηθεί σε διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο, και όχι κεντρικά».