Η Spotify ανακοίνωσε κέρδη και νέους χρήστες στο πρώτο τρίμηνο του 2021 που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της Wall Street, καθώς η εταιρεία υπηρεσιών streaming μουσικής εισήλθε σε νέες αγορές και αύξησε το πελατολόγιο της.
Ειδικότερα, τα έσοδα ανήλθαν στα 2,15 δισ. ευρώ, συγκριτικά με τα 1,85 δισ. ευρώ ένα χρόνο πριν, ενώ οι αναλυτές ανέμεναν έσοδα ύψους 2,14 δισ. ευρώ.
Οι premium συνδρομητές, που είναι η κύρια πηγή εισοδήματος της εταιρείας, αυξήθηκαν κατά 21% στους 158 εκατ. χρήστες σε ετήσια βάση, ενώ, σύμφωνα με έρευνα της Refinitiv, οι αναλυτές περίμεναν 157,5 εκατ. χρήστες.
Επιπλέον, οι ενεργοί χρήστες έφτασαν τα 356 εκατομμύρια, με αύξηση 24%.
H Spotify, που ξεκίνησε να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε 86 νέες χώρες κατά το τρίμηνο, επισήμανε ότι η ανάπτυξή της στις αγορές των ΗΠΑ, του Μεξικού, της Ρωσίας, και της Ινδίας αντιστάθμισαν τη χαμηλότερη από το αναμενόμενο ανάπτυξη της εταιρείας στη Λατινική Αμερική και την Ευρώπη.