H Sony σχεδιάζει να ξοδέψει 2 τρισ. γιέν (18 δισ. δολάρια) την επόμενη τριετία για να διασφαλίσει τη θέση την κυρίαρχη θέση της ως πάροχος βιντεοπαιχνιδιών και anime και να επεκτείνει τις δραστηριότητές στην τον τομέα των αισθητήρων.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το μεσοπρόθεσμο επιχειρηματικό της σχέδιο της Sony, το ποσό αντιστοιχεί σε αύξηση των επενδύσεων κατά 40% συγκριτικά με τα τρία προηγούμενα χρόνια.
Το σχέδιο θα χρηματοδοτηθεί από τις ταμειακές ροές ύψους 3,1 τρισ. γιέν που αναμένει να δημιουργήσει ο όμιλος κατά την εν λόγω περίοδο.
Η Sony διαθέτει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο βιντεοπαιχνιδιών και ταινιών anime, στο οποίο περιλαμβάνεται και η πρόσφατη ταινία «Demon Slayer» που έκανε ρεκόρ στα box office ΗΠΑ και Ιαπωνίας.
Επιπλέον, η Sony θα αυξήσει της επενδύσεις της στα βιντεοπαιχνίδια, στις υπηρεσίες streaming, και στις πλατφόρμες μουσικής με στόχο να προσελκύσει περισσότερους συνδρομητές.
«Η Sony είναι άμεσα συνδεδεμένη με περίπου 160 εκατ. ανθρώπους παγκοσμίως λόγω της επιθυμίας τους για ψυχαγωγία. Θέλω να επεκτείνω αυτό το νούμερο μέχρι να φτάσουμε το 1 δισ.», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Kenichiro Yoshida.
Σχετικά με τα βιντεοπαιχνίδια, ο Yoshida δήλωσε ότι μία από τις επερχόμενες προκλήσεις για τη Sony είναι το σύστημα εικονικής πραγματικότητας νέας γενιάς, στο οποίο πιθανώς θα ενσωματωθεί η «τελευταία τεχνολογία αισθητήρων».