Σε τροχιά αλματώδους ανάπτυξης η Μέγα Γύρος με οδηγό τα meatless

Σε τροχιά αλματώδους ανάπτυξης η Μέγα Γύρος με οδηγό τα meatless

Μεγάλη ανταπόκριση τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά  έχει η νέα σειρά meatless προϊόντων που λάνσαρε στην αρχή της χρονιάς η Μέγα Γύρος, αποδοχή η οποία ωθεί την διοίκηση της εταιρείας σε επαναξιολόγηση του Business plan της πενταετίας προς τα επάνω, ενώ εξετάζετε και η αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας.

Ειδικότερα η εταιρεία έχει γίνει αποδέκτης σημαντικής αποδοχής από το Ισραήλ, τα ΗΑΕ, την Αγγλία αλλά και τις Σκανδιναβικές χώρες και ήδη αναμένεται να υπογραφεί και η πρώτη συμφωνία με μεγάλη αλυσίδα retail στο Ισραήλ.

Το αυξημένο ενδιαφέρον από τις προαναφερόμενες αγορές αλλά και η τοποθέτηση των προϊόντων σε όλα τα ελληνικά σουπερμάρκετ είναι ο λόγος που η διοίκηση εμφανίζεται αισιόδοξη για αναπροσαρμογή του πενταετούς προγραμματισμού, ο οποίος αρχικά στόχευε σε εξαγωγές στην πενταετία στο 70% των συνολικών πωλήσεων, οι οποίες αρχικά υπολογίζοντα ότι μπορούν να φθάσουν τα 100 εκατομμύρια.

Η εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται σε 5 Ηπείρους με 2 εργοστάσια ένα στην Ελλάδα και ένα στο New Jersey των ΗΠΑ, απασχολεί 250 άτομα παράγει και επεξεργάζεται ημερησίως 35 τόνους γύρου καθημερινά και διαθέτει 80 κωδικούς προϊόντων, κατέγραψε το 2020  πωλήσεις περί τα 36 εκατ. ευρω.

Η αγορά της Αμερικής που υπολογίζεται μόνο για το γύρο στα 250 εκατομμύρια δολάρια έχει σημαντικές προοπτικές όχι μόνο λόγω του μεγέθους της αλλά κυρίως για το γεγονός ότι είναι ανοιχτή στις νέες τάσεις και δίνει τον τόνο στην εταιρεία για την αποδοχή των προϊόντων σε όλες τις αγορές. 

Η εταιρεία προωθεί την αύξηση των εξαγωγών, έχοντας παρουσία σε απαιτητικές αγορές όπως ο Καναδάς, η Νέα Ζηλανδία, η  Αυστραλία, η Αγγλία και προσβλέπει από 40% του συνολικού τζίρου που αντιπροσωπεύουν σήμερα οι εξαγωγές να ανέλθουν στο 70% μέχρι το 2025.

Στην ελληνική αγορά η εταιρεία προωθεί την νέα σειρά προϊόντων meatless μέσω μεγάλων σουπερμάρκετ σε επιλεγμένα σημεία πώλησης έχοντας παρουσία ήδη στα Θανόπουλος, ΑΒ, MyMarket και Σκλαβενίτης ενώ πρόσφατα ήρθε σε συμφωνία με την Γαλαξίας. Στο τελευταίο δε η συμφωνία περιλαμβάνει νωπό προϊόν με χρόνος ζωής μεγαλύτερο των 10 ημερών.

Τα προϊόντα της Μέγας Γύρος είναι διαθέσιμα σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Κεντρική Αμερική και Μέση Ανατολή. Η διανομή τους γίνεται σε εστιατόρια/ψητοπωλεία αλλά και καταστήματα τροφίμων.