Με κατώτερες των εκτιμήσεων πωλήσεις ολοκλήρωσε το δεύτερο τρίμηνο του 2021 η Reckitt Benckiser Group, η οποία προειδοποίησε παράλληλα για τα περιθώρια κέρδους στο σύνολο του έτους και βλέπει τον τίτλο της να βυθίζεται κατά περίπου 9%.
Ειδικότερα, ο όμιλος εμφάνισε παρουσίασε αύξηση 2,2% στις συγκρίσιμες πωλήσεις της - πλην βρεφικών τροφών στην Κίνα - στο τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Ιουνίου, έναντι αύξησης 2,3% που ανέμεναν οι αναλυτές.
Σημειώνεται ότι η πανδημία είχε δώσει πέρυσι σημαντική ώθηση στις πωλήσεις της Reckkitt οι οποίες ανήλθαν σε επίπεδα - ρεκόρ, αλλά στην πορεία το momentum για τον όμιλο έδειξε να υποχωρεί μαζί με την άρση των περιορισμών για τη διασπορά του ιού.
Η εταιρεία δήλωσε ότι brands όπως οι Airwick, Harpick και Veet, που αποτελούν το 70% των πωλήσεων, αναπτύχθηκαν αλλά με βραδύτερο ρυθμό σε σχέση με πέρυσι, ενώ brands όπως οι Durex, Vanish, Nurofen επιστρέφουν στην ανάπτυξη καθώς ομαλοποιούνται οι συνθήκες της αγοράς.
Σε αυτό το κλίμα, τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή της Reckitt για το εξάμηνο διαμορφώθηκαν στις 142,6 πένες έναντι των 144,4 πενών που ανέμεναν οι αναλυτές.
Παράλληλα, η εταιρεία διατήρησε τις εκτιμήσεις για αύξηση των πωλήσεων στο σύνολο της χρήσης, μεταξύ 0%-2%, ωστόσο δήλωσε ότι πλέον αναμένει προσαρμοσμένο λειτουργικό περιθώριο στα επίπεδα του 22,7% με 23,2%, την ώρα που το 2020 είχε διαμορφωθεί στο 23,6%.