«Πρεμιέρα» για τον ανταγωνιστή του Tik Tok: To Instagram Reels

«Πρεμιέρα» για τον ανταγωνιστή του Tik Tok: To Instagram Reels

Λαμβάνοντας υπόψη την παγκόσμια επιτυχία της εφαρμογής Tik Tok, και εκμεταλλευόμενο την προσπάθεια της αποδυνάμωσής του από την αμερικανική κυβέρνηση, το Instagram Reels έκανε σήμερα την πρεμιέρα του στις ΗΠΑ και σε άλλες χώρες.

Το Reels δεν είναι κάτι καινούριο – είναι διαθέσιμο στην Βραζιλία από τον περασμένο Νοέμβριο ενώ επεκτάθηκε σε Γαλλία και Γερμανία τους τελευταίους μήνες.  

Οι χρήστες του Instagram το οποίο ανήκει στο Facebook, θα μπορούν να δημιουργούν και να μοιράζονται Reels στις ιστορίες τους στην εν λόγω εφαρμογή και να έχουν πρόσβαση στα σύντομα βίντεο τους χρησιμοποιώντας την ειδική νέα καρτέλα στη σελίδα του προφίλ τους. 

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, μάλιστα, το Facebook έχει ζητήσει από τους δημιουργούς-χρήστες του TikTok να δημοσιεύουν τα βίντεό τους αποκλειστικά στο Reels ή τουλάχιστον να δημοσιεύουν τις "δημιουργίες” τους πρώτα στο Reels. Ως αντάλλαγμα το κοινωνικό δίκτυο προσφέρεται να πληρώσει τους δημιουργούς για την παραγωγή των βίντεο, υπό τον όρο βέβαια ότι αυτοί θα υπογράψουν συμφωνία δεσμευτικότητας ότι δεν θα αποκαλύψουν τους όρους των συμφωνιών.

Το Facebook έχει προσφέρει εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια στους δημιουργούς-χρήστες του TikTok με τους περισσότερους οπαδούς, πληρώνοντας μάλιστα πιο ακριβά όσους συμφωνούν να δημοσιεύουν τα βίντεό τους αποκλειστικά στο Reels, σύμφωνα με πηγές που έχουν γνώση του θέματος.