Στην πώληση τμήματος του πελατολογίου της και συγκεκριμένα 400.000 πελατών, μέσω της ένταξής τους σε νέα εταιρεία που θα δημιουργήσει, προχωρά η ΔΕΗ, όπως είπε ο επικεφαλής της Μανώλης Παναγιωτάκης, μιλώντας στο συνέδριο του Economist.
Μπροστά στον ορατό κίνδυνο της βίαιης απελευθέρωσης της αγοράς λιανικής, η ΔΕΗ συστήνει η ίδια εταιρεία, επιλέγοντας εκείνη το μείγμα των πελατών από όλες τις κατηγορίες που θα ενταχθούν σε αυτήν, προκειμένου στη συνέχεια να απευθύνει πρόσκληση μέσω διαγωνισμού σε ιδιώτες να συμμετάσχουν.
«Δημιουργούμε εταιρείες λιανικής με πελάτες μας από όλες τις κατηγορίες, με εγγυημένες για ένα διάστημα τιμές χονδρικής, τις οποίες θα διαθέσουμε με διαγωνισμό έναντι ανταλλάγματος στους άλλους προμηθευτές. Η πρώτη εταιρεία, με μερίδιο 6–7%, δηλαδή περίπου 400.000 πελάτες επιδιώκουμε να είναι έτοιμη το Σεπτέμβριο», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παναγιωτάκης.
Δεν διευκρίνισε ωστόσο αν στη νέα αυτή εταιρεία, πέραν του ιδιώτη που θα επικρατήσει στον ανταγωνισμό, θα συμμετάσχει και η ίδια η ΔΕΗ, έστω με μειοψηφικό ποσοστό.