Ο κολοσσός της αεροναυπηγικής Boeing ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε χιλιάδες επιπλέον περικοπές θέσεων εργασίας έως το τέλος του επόμενου έτους καθώς προσπαθεί να μειώσει τα κόστη λόγω πανδημίας.
Τα έσοδα της εταιρείας υπερέβησαν τις εκτιμήσεις, αλλά η εταιρεία εξακολουθεί να ''αγωνίζεται'' καθώς ο ιός και η πτώση στα αεροπορικά ταξίδια βλάπτει τη ζήτηση για νέα αεροσκάφη.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Boeing, Ντέιβιντ Καλχούν, ανακοίνωσε στους υπαλλήλους ότι η εταιρεία στοχεύει να έχει 130.000 υπαλλήλους έως το τέλος του 2021. Νωρίτερα φέτος, η Boeing είχε στόχο για μείωση κατά 10% στο προσωπικό της, το οποίο ανερχόταν σε 160.000 άτομα στις αρχές του έτους.
Πριν ακόμα ξεσπάσει η πανδημία η Boeing είχε ήδη σημαντικά προβλήματα καθώς είχε απολύσει τον διευθύνοντα σύμβουλο, Ντένις Μιούλενμπεργκ, διορίζοντας τον Καλχούν στη θέση του. Την κρίση στα κεντρικά της εταιρείας στο Σικάγο, είχε επιταχύνει η από έτους απαγόρευση πτήσεων για το Boeing 737 max.
Η συντριβή του Boeing 737 Max στην Αιθιοπία το Μάρτιο του 2019 ήταν η δεύτερη για την αμερικανική εταιρεία μέσα σε λίγους μόνο μήνες. Τον Οκτώβριο του 2018, είχε προηγηθεί το δυστύχημα στην Ινδονησία. Συνολικά 346 επιβαίνοντας έχασαν τη ζωή τους στις δύο τραγωδίες. Λίγο αργότερα αποφασίστηκε ότι και τα 387 αεροσκάφη της νέας γενιάς του άκρως επιτυχημένου 737 που είχαν ενταχθεί ήδη στο στόλο πολλών αεροπορικών εταιριών θα παρέμεναν στο έδαφος μέχρι νεοτέρας.
Αποκορύφωμα ίσως και ενδεικτικό των προβλημάτων για την Boeing είναι η ακύρωση του deal με την βραζιλιάνικη Embraer. Η Boeing ανακοίνωσε τον Αύγουστο ότι αποσύρεται από τη διμερή συμφωνία ύψους 4,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων με την Embraer, καθώς και οι δύο εταιρείες προετοιμάζονται να δραστηριοποιηθούν σε μια μικρότερη αγορά εξαιτίας της πανδημίας. H Βoeing είχε συμφωνήσει να αγοράσει το 80% του τμήματος εμπορικών αεροσκαφών της Embraer, η οποία ανταγωνίζεται με την ευρωπαϊκή Airbus στην αγορά αεροσκαφών κάτω των 150 θέσεων.