Το να καταφέρεις στον κλάδο σου να γίνεις το πιο αναγνωρίσιμο «όνομα», ασφαλώς είναι εξαιρετικά σημαντικό. Γι'' αυτό το λόγο, εκατοντάδες κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες της Ελλάδας τα τελευταία χρόνια διαγωνίζονται για να τιμηθούν με το βραβείο «Superbrands», ώστε να λάβουν τη σφραγίδα διαρκούς αριστείας με το μεγαλύτερο κύρος παγκοσμίως, για χρήση στις προωθητικές τους ενέργειες.
Το brand ΖΑΓΟΡΙ ψηφίστηκε ως Corporate Superbrand, ήτοι η Κορυφαία Εταιρική Επωνυμία στην Ελλάδα στον τομέα του, στα εμφιαλωμένα νερά, για το 2016!
Το ΖΑΓΟΡΙ βραβεύτηκε από το θεσμό των Superbrands Greece 2016 πιστοποιώντας την αναγνωρισιμότητά του στην ελληνική αγορά, τη συνέπεια και την ευθύνη του προς τους καταναλωτές.
Πρόκειται για το αποτέλεσμα σχετικής ψηφοφορίας τόσο από μια Κριτική Επιτροπή εμπειρογνωμόνων όσο και από το καταναλωτικό κοινό, που βαθμολόγησε τις εταιρείες κατά τη διενέργεια Έρευνας Κοινής Γνώμης, η οποία διεξήχθη από την εταιρία Marc.
Από έναν αρχικό κατάλογο περίπου 1500 υποψήφιων Εταιρικών Επωνυμιών, αναδείχθηκαν 273 Εταιρικές Επωνυμίες ως κορυφαίες στην Ελλάδα που αναγνωρίζονται ως Corporate Superbrand Greece 2016.
Η εκδήλωση βράβευσης έλαβε χώρα τη Δευτέρα 20 Μαρτίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών όπου διοργανώθηκε για 5η φορά στην Ελλάδα ο διαγωνισμός Corporate Superbrand Greece 2016, ο οποίος εντάσσεται στο πλαίσιο του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands.
Το βραβείο για τη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παρέλαβε ο Πρόεδρος της εταιρείας, κ. Νίκος Χήτος από το μέλος της Κριτικής Επιτροπής των Superbrands, κ. Γιάννη Αναστασόπουλο, Σύμβουλο Διοίκησης Εταιρείας Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ).
Τα Superbrands στην Ελλάδα διενεργούνται από το 2005 και βραβεύουν τις κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες, που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.
Τα κριτήρια της φετινής επιλογής ήταν η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και η δύναμη της φήμης, η αξιοπιστία και η μακροχρόνια συνέπεια καθώς και η εταιρική υπευθυνότητα.
Ο διαγωνισμός Corporate Superbrand Greece 2016 έχει σκοπό να αναδείξει τις κορυφαίες εταιρικές επωνυμίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα σε 39 κλάδους της οικονομίας.
Αρχικά – και πριν τη διοργάνωση - αναδείχθηκαν τα επτά κορυφαία brands της ελληνικής αγοράς ανά κλάδο, τα οποία επελέγησαν μετά από την αξιολόγηση της Κριτικής Επιτροπής εμπειρογνωμόνων και από τη διενέργεια δημοσκόπησης της κοινής γνώμης.
Μια εταιρεία, μια φίρμα, ένα brand που αναδεικνύεται ως Superbrand προσφέρει στους καταναλωτές σημαντικά συναισθηματικά ή/και φυσικά πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστών της.
Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής
Τα κριτήρια, με βάση τα οποία ψηφίζονται οι εταιρείες είναι:
Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας & Δύναμη Φήμης
Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια
Εταιρική Υπευθυνότητα στους τομείς:
1. Αγορά (Ποιότητα & Τιμή Προϊόντος ή Υπηρεσίας)
2. Εργασιακές Σχέσεις (Σύννομη & Διάφανη Λειτουργία, Κλίμα και Πρακτικές)
3. Κοινωνία (Χορηγικές, Πολιτισμικές & Κοινωνικές Πρωτοβουλίες)
4. Περιβάλλον (προστασία και περιορισμός αρνητικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων).
Κάθε superbrand έχει εδραιώσει κορυφαία φήμη στην κατηγορία του, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι η διαδικασία της ανάδειξης δεν βασίζεται σε συγκριτική θεώρηση κύκλου εργασιών, μεριδίων αγοράς, όγκου πωλήσεων ή στοιχείων κεφαλαιοποίησης μεταξύ διαφόρων εταιρειών και επωνυμιών.