Μέσα στο 2020 η Optima bank κατέγραψε πολλαπλές διακρίσεις και επιτυχίες. Μεταξύ αυτών και η σημαντική διάκρισή της με 2 βραβεία στο θεσμό των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, που διοργανώνει εδώ και 11 χρόνια το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), επιβεβαιώνουν την διαφορετική φιλοσοφία της τράπεζας, που αποφάσισε να τα κάνει όλα από την αρχή.
Συγκεκριμένα, η Optima bank βραβεύθηκε στην κατηγορία ‘’Η Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη’’, για την εφαρμογή πρακτικών που προσφέρουν την βέλτιστη και εξατομικευμένη τραπεζική εμπειρία στον πελάτη.
Έχοντας, μόλις, συμπληρώσει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, η Optima bank κατάφερε όχι μόνο να εκπληρώσει, αλλά και να διακριθεί για έναν από τους βασικότερους στρατηγικούς στόχους της, που δεν είναι άλλος από το να παρέχει τη βέλτιστη τραπεζική εμπειρία. Βασισμένη σε σύγχρονες και καινοτόμες πρακτικές εξυπηρέτησης και με σύμμαχο την τεχνολογία, η Optima bank επενδύει στην εξέλιξη απλών, ευέλικτων και συγχρόνων προϊόντων & υπηρεσιών που ανταποκρίνονται σε κάθε ανάγκη, αλλάζοντας ριζικά τα δεδομένα της τραπεζικής στην χώρα.
Ταυτόχρονα, η Optima bank βραβεύθηκε στην ίδια διοργάνωση και στην κατηγορία ‘’Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο’’ για τη δημιουργία τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών (call center) σε συνεργασία με τη Mellon Technologies.
O κ. Δημήτρης Κυπαρίσσης, Διευθύνων Σύμβουλος της Optima bank δήλωσε αναφορικά με τις βραβεύσεις της τράπεζας: ‘’Οι διακρίσεις για εμάς στην Optima bank εκτός από τιμή, αποτελούν και δέσμευση. Δέσμευση για να συνεχίσουμε να λειτουργούμε και να εργαζόμαστε μεθοδικά με σκοπό να αλλάξουμε τα δεδομένα στον κλάδο και να κάνουμε την τραπεζική συναλλαγή μια ευχάριστη εμπειρία. Το σημαντικότερο όμως βραβείο, είναι αυτό που παίρνουμε καθημερινά από τους πελάτες μας οι οποίο αναγνωρίζουν το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουμε, δηλώντας σε ποσοστό άνω του 80% ότι θα σύστηναν την τράπεζα σε γνωστούς και φίλους ’’.