#okosmosmaskalyteros: Online έρευνα του Ομίλου ΟΤΕ

#okosmosmaskalyteros: Online έρευνα του Ομίλου ΟΤΕ

Η ασφάλεια των δεδομένων, η υγεία και ασφάλεια πελατών και εργαζομένων, οι οικονομικές επιδόσεις και ο υπεύθυνος ανταγωνισμός, η επιχειρησιακή συνέχεια και η κανονιστική συμμόρφωση, αλλά και η διαχείριση των απορριμμάτων, είναι τα σημαντικότερα θέματα Βιώσιμης Ανάπτυξης που απασχολούν τους stakeholders (ενδιαφερόμενα μέρη) του Ομίλου ΟΤΕ, σύμφωνα με σχετική μεγάλη έρευνα που διεξήγαγε η εταιρεία.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, στην έρευνα έλαβαν μέρος συνολικά 3.387 πελάτες, εργαζόμενοι, επιχειρήσεις, κρατικοί φορείς, μέτοχοι, επενδυτές, προμηθευτές, εκπρόσωποι της επιστημονικής κοινότητας και μη κυβερνητικών οργανώσεων, αλλά και στελέχη του Ομίλου ΟΤΕ.

Με βάση τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας σχεδιάστηκε το περιεχόμενο και η δομή του site για τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης 2015 του Ομίλου ΟΤΕ, www.okosmosmaskalyteros.gr. Για πρώτη φορά φέτος, οι κύριες δράσεις Βιώσιμης Ανάπτυξης παρουσιάζονται με βάση οκτώ διαφορετικές θεματικές ενότητες που ενσωματώνουν τα θέματα που απασχολούν περισσότερο τα ενδιαφερόμενα μέρη.

«Πρόκληση για εμάς ήταν να κάνουμε τον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης ελκυστικό σε ένα μεγαλύτερο κοινό. Γι αυτό σχεδιάσαμε ένα site όπου, με τη βοήθεια καινοτόμων εφαρμογών και εργαλείων, δίνουμε στον αναγνώστη αυτό που τον ενδιαφέρει: τις ιστορίες πίσω από τα νούμερα, ιστορίες όπου πρωταγωνιστές είναι οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, αλλά και οι άνθρωποι και οι κοινωνικές ομάδες που επωφελούνται από τις δράσεις της εταιρείας. Ιστορίες για θέματα που είναι ουσιώδη και σχετικά με τα ενδιαφέροντα και τις προτεραιότητες του κοινού, με τις οποίες ταυτίζεται, τις θυμάται και τις αναπαράγει στην καθημερινότητά του», δήλωσε σχετικά η Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας του Ομίλου ΟΤΕ, κα Ντέπη Τζιμέα.

Με σύγχρονο και φιλικό προς το χρήστη σχεδιασμό για κάθε συσκευή, με εύκολη και διαδραστική πλοήγηση, το site του απολογισμού «ο κόσμος μας, καλύτερος» παρουσιάζει τις δράσεις της εταιρείας με πρωτότυπο, βιωματικό τρόπο, μέσα από τα μάτια των πρωταγωνιστών τους εντός και εκτός του Ομίλου. Χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία αφήγησης (storytelling), όπως τα video, τα slides, τα infographic -static και interactive- ο απολογισμός προσελκύει το ενδιαφέρον του αναγνώστη και τον ωθεί να εξερευνήσει το περιεχόμενο. Για όσους θέλουν να μοιραστούν την πληροφορία και να "μοιράσουν το καλό", ο απολογισμός διαθέτει ready to share περιεχόμενο για τα social media. Σε λίγες εβδομάδες από την έναρξη της επικοινωνίας του στο ευρύ κοινό, το site του Απολογισμού Βιώσιμης Ανάπτυξης ξεπέρασε τα 100.000 pageviews.