Μόλις το 6% των δανειοληπτών με «κόκκινο» δάνειο ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της Eurobank για οριστική διευθέτηση της οφειλής τους με ευνοϊκούς όρους, πριν το καταναλωτικό δάνειο συμπεριληφθεί στο χαρτοφυλάκιο Zenith, η πώληση του οποίου ολοκληρώθηκε πρόσφατα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Eurobank απέστειλε, στο πλαίσιο των υποχρεώσεων της, βάσει της νομοθεσίας και των εποπτικών κανόνων, για την έγκαιρη και επαρκή ενημέρωση των πελατών της, 90.144 επιστολές σε πελάτες της κατόχους καταναλωτικού δανείου το οποίο είχε ενταχθεί στο προς πώληση χαρτοφυλάκιο. Από τις 90.144 επιστολές και μετά από λεπτομερή διασταύρωση, τουλάχιστον οι 85.000 πελάτες επιβεβαίωσαν ότι τις παρέλαβαν. Από αυτούς ανταποκρίθηκαν μόλις οι 5.363 πελάτες, ήτοι ποσοστό 6%.
Με τις επιστολές αυτές οι πελάτες, αφενός ενημερώνονταν για την πρόθεση της τράπεζας να προχωρήσει σε πώληση του εν λόγω χαρτοφυλακίου και αφετέρου, καλούνταν να επικοινωνήσουν με την Eurobank προκειμένου να διευθετήσουν οριστικά την οφειλή τους με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους. Στους όρους αυτούς περιλαμβάνονταν και «κούρεμα» της οφειλής σε ποσοστό έως 80% κατά μέσο όρο.
Υπενθυμίζεται ότι και στο πρώτο πακέτο δανείων καταναλωτικής πίστης χωρίς εξασφαλίσεις, που είχε πωλήσει η τράπεζα το 2017, επίσης είχαν αποσταλεί 120.000 αντίστοιχες επιστολές με τις οποίες καλούνταν οι πελάτες να προσέλθουν για οριστική ρύθμιση της οφειλής τους επίσης με σημαντική απομείωση που έφτανε έως και το 90%. Στην επικοινωνία εκείνη από τους 120.000 παραλήπτες επιστολών ανταποκρίθηκε και προσήλθε να διευθετήσει την οφειλή του ένα ποσοστό μόλις 2%!