Κατά 8,7 εκατομμύρια αύξησε τη συνδρομητική της βάση, φτάνοντας τους 167,1 εκατομμύρια παγκοσμίως, το αμερικανικό κανάλι Netflix, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που ανακοίνωσε για το τέταρτο τρίμηνο του 2019 η εταιρεία η οποία εκτιμάει ότι θα προστεθούν άλλοι εφτά εκατ. συνδρομητές στο πρώτο τρίμηνο του 2020, κυρίως από την Ασία, έναντι 9,6 εκατομμύρια που απέκτησε παγκοσμίως το 2018.
Όπως αναφέρουν και οι New York Times, αν και σε παγκόσμιο επίπεδο ξεπέρασε τις προσδοκίες των επενδυτών και αναλυτών, παρουσιάζοντας αύξηση 5% από το Σεπτέμβριο, ωστόσο στην εγχώρια αγορά των ΗΠΑ και Καναδά το Netflix εμφανίζει ήδη σημάδια «κόπωσης», καθώς στο τέταρτο τρίμηνο πέρυσι πρόσθεσε 420.000 νέους συνδρομητές, λιγότερους από τους 600.000 που το ίδιο είχε προβλέψει για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Επίσης, σημειώνεται ότι είναι είναι νωρίς ακόμα για να εκτιμήσει κανείς πώς θα εξελιχθούν τα συνδρομητικά στοιχεία, καθώς η εταιρεία δέχεται πίεση από τους αναδυόμενους νέους ανταγωνιστές πως τη Disney+ και την Apple.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία, με έδρα το Los Gatos στην Καλιφόρνια, ανακοίνωσε έσοδα ύψους 587 εκατ. δολαρίων με πωλήσεις 5,5 δισ. δολαρίων στο τέταρτο τρίμηνο του 2019. Για το τρέχον τρίμηνο που λήγει τον Μάρτιο, η εταιρεία αναμένει να προσθέσει 760 εκατομμύρια δολάρια σε κέρδη με έσοδα ύψους 5,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Επίσης, σύμφωνα με το CNN, το Netflix αποτελεί τον «βασιλιά» του streaming παγκοσμίως χάρη και στον συνεχή εμπλουτισμό του περιεχομένου με νέες ταινίες και σειρές δικής του παραγωγής, γεγονός που όμως έχει εκτοξεύσει στα ύψη τον δανεισμό του (περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια μακροχρόνια δάνεια στο τέλος του 2019).
Ο «πόλεμος του streaming» έχει ενταθεί από τον Νοέμβριο του 2019, με την σχεδόν ταυτόχρονη εμφάνιση στις ΗΠΑ των υπηρεσιών Apple TV+ και Disney+, με τιμές συνδρομής χαμηλότερες σε σχέση με εκείνες του Netflix, έτσι ώστε να προσελκύσουν πελάτες, ενώ αναμένεται να ακολουθήσει το Μάιο το HBO Max της Warner Media.
Οι αναλυτές προβλέπουν πάντως ότι το 2020 θα είναι ένα πιο δύσκολο έτος για το Netflix από ό,τι το 2019. Η απάντηση του Netflix είναι η περαιτέρω διεθνοποίηση του με περισσότερες παραγωγές σε γλώσσα άλλη εκτός από τα αγγλικά. Γι' αυτό το λόγο, δημιουργεί πλέον γραφείο στο Παρίσι και ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει σοβαρά σε δεκάδες νέες γαλλικές σειρές και ταινίες.