Η Netflix θα μπορούσε να εισαγάγει διαφημίσεις σε μια συνδρομή χαμηλότερης τιμής μέχρι το τέλος του έτους, νωρίτερα από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί, ανέφεραν την Τρίτη οι New York Times.
Η πρωτοπόρος του streaming σχεδιάζει επίσης να αρχίσει να αλλάζει την πολιτική κοινής χρήσης κωδικού πρόσβασης μεταξύ των συνδρομητών της περίπου ταυτόχρονα, ανέφερε η έκθεση, επικαλούμενη ένα εσωτερικό μήνυμα προς τους υπαλλήλους.
Το Netflix δεν απάντησε σε αίτημα του Reuters για σχόλιο.
Η εταιρεία σημείωσε τον περασμένο μήνα την πρώτη της απώλεια συνδρομητών σε περισσότερο από μια δεκαετία, η οποία σηματοδότησε μεγαλύτερες απώλειες στο μέλλον, μια μεγάλη αλλαγή μετά την έκρηξη που κατέγραψε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η καθυστερημένη αύξηση των συνδρομητών ώθησε το Netflix να σκεφτεί να προσφέρει μια έκδοση της υπηρεσίας σε χαμηλότερη τιμή με διαφημίσεις, επικαλούμενη την επιτυχία παρόμοιων προσφορών από τους ανταγωνιστές HBO Max και Disney+.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ριντ Χέιστινγκς, δήλωσε στην ανακοίνωση για τα κέρδη του Απριλίου ότι η εταιρεία θα «ξεκαθαρίσει (το σχέδιο) τα επόμενα ένα με δύο χρόνια».
Το Netflix είπε επίσης ότι θα καταστείλει τους χρήστες που μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης, καθώς ο ανταγωνισμός και η κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης καθιστούν δυσκολότερη την ανάπτυξη.