Μικρή αύξηση στα 65,5 δισ. ελβετικά φράγκα (66,2 δισ. δολάρια) παρουσίασαν οι πωλήσεις της Nestle τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, με την εταιρεία να υποβαθμίζει τον μακροπρόθεσμο στόχο της για τέταρτο συνεχόμενο έτος.
Σύμφωνα με το MarketWatch, οι οργανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,3% στο εννεάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου. Για το σύνολο του 2016 η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αναμένει αύξηση 3,5% στις οργανικές πωλήσεις της. Οι αναλυτές σε δημοσκόπηση του Dow Jones έκαναν λόγο για αύξηση 3,6% στις οργανικές πωλήσεις, ήτοι 65,9 δισ. ελβετικά φράγκα.
H αποτυχία της εταιρείας να επιτευχθεί αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά 5-6% σηματοδοτεί το γεγονός ότι δεν πρόκειται να πετύχει τον μακροπρόθεσμο στόχο της, γνωστό και ως «Nestle Μodel».
«Σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από τον αποπληθωρισμό και τις χαμηλές τιμές στις πρώτες ύλες, συνεχίσαμε να αυξάνουμε τον όγκο πωλήσεων», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Nestle, Paul Bulcke, ο οποίος μίλησε για «εσωτερική ανάπτυξη» στα αναδυόμενες και στις ανεπτυγμένες αγορές.