Μείωση καθαρών κερδών και επιβράδυνση πωλήσεων παρουσίασε η Nestle SA το 2016, ενώ ανακοίνωσε πως η ανάπτυξη θα παραμείνει υποτονική και το 2017.
Όπως αναφέρει το Marketwatch, ο ελβετικός κολοσσός, που παράγει επώνυμα προϊόντα όπως το Nesquik, και τα κατεψυγμένα φαγητά Stouffer, ανακοίνωσε ότι οι συνολικές πωλήσεις διαμορφώθηκαν το 2016 στα 89,5 δισ. ελβετικά φράγκα (89 δισ. δολάρια) χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 8,5 δισ. ελβετικά φράγκα από τα 9,1 δισ. το 2015.
Οι οργανικές πωλήσεις -από τις οποίες εξαιρείται η επίδραση των συναλλαγματικών διακυμάνσεων, εξαγορών και αποεπενδύσεων- αυξήθηκαν κατά 3,2% συγκριτικά με την αύξηση του 4,2% το 2015, ενώ αυτή ήταν η τέταρτη διαδοχική χρονιά που η Nestle δεν κατάφερε να φθάσει το στόχο αύξησης 5%-6%.
Για φέτος η εταιρεία αναμένει η οργανική ανάπτυξη να κινηθεί ανάμεσα στο 2% με 4%.