Νέος κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων της e-Academy από την «Εξέλιξη» της Τράπεζας Πειραιώς

Νέος κύκλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων της e-Academy από την «Εξέλιξη» της Τράπεζας Πειραιώς

Mε τα δύο εκπαιδευτικά της προγράμματα, «Digital Marketing Practitioner» και «e-Commerce Project Manager», ξεκινάει τον Μάρτιο η επόμενη e-Academy που διοργανώνει το Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας «Εξέλιξη» του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το «Digital Marketing Practitioner» θα πραγματοποιηθεί την 1η Μαρτίου 2017 και το «e-Commerce Project Manager» στις 15 Μαρτίου 2017.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία το προηγούμενο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Digital Marketing Practitioner» με τη συμμετοχή των εκπαιδευομένων στο  πρωτοποριακό Digicamp. Δύο  ημέρες και μία νύχτα, 47 digital marketing practitioners, 7 απαιτητικά projects. Κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο camp, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν απερίσπαστοι, αποτελεσματικά και στην πράξη τα εργαλεία και τις τεχνικές του digital marketing. Συνεργαζόμενοι σε ομάδες,  ανέλαβαν τη διαμόρφωση digital marketing στρατηγικής για μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά: AB Βασιλόπουλος, Apivita, Mezoura, Nestle, Παπαστράτος, Pethonest.gr & Pizza Fan.

Η πρακτική άσκηση συνδυάστηκε με την επαγγελματική δικτύωση και την ψυχαγωγία.

Τα projects παρουσιάσθηκαν την Κυριακή 12 Φεβρουαρίου σε 10μελή επιτροπή αξιολόγησης αποτελούμενη από στελέχη των εταιρειών και εισηγητές της e-Academy.

Το «Digital Marketing Practitioner» είναι το πλέον ενημερωμένο, πρακτικό και ανταποδοτικό σε γνώσεις και δεξιότητες εκπαιδευτικό πρόγραμμα για το digital marketing, με συνολική διάρκεια 115 ώρες. Ξεκινώντας με ένα τρίωρο pre-learning course, στο οποίο παρέχονται οι απαραίτητες βασικές γνώσεις για την καλύτερη παρακολούθηση ανεξαρτήτως πρότερης εμπειρίας, το πρόγραμμα συνδυάζει αρμονικά και ισορροπημένα τη θεωρία με την πρακτική εξάσκηση, ώστε οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν εξειδίκευση στο digital marketing. Το πρόγραμμα  ολοκληρώνεται με το 2ήμερο Digicamp.