Νέα γενιά καταστημάτων Μαρινόπουλος

Νέα γενιά καταστημάτων Μαρινόπουλος

 

Την υλοποίηση της ανανέωσης και αναβάθμισης των σούπερ μάρκετ της ξεκίνησε η Μαρινόπουλος, μέσω της ολικής ανακαίνισης και υιοθέτησης ενός ενιαίου concept για όλα τα καταστήματα και με νέο εμπορικό σήμα. 

Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή που θα υλοποιηθεί σταδιακά και μέχρι το τέλος του 2016 στο σύνολο των καταστημάτων και αποσκοπεί σε μια καινούργια αγοραστική εμπειρία των πελατών.

Η νέα φιλοσοφία των καταστημάτων αναπτύχθηκε βάσει των αποτελεσμάτων έρευνας που πραγματοποίησε η Μαρινόπουλος σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το ΕCR, στοχεύοντας στην ανάδειξη όλων εκείνων των χαρακτηριστικών που χρειάζεται ο Έλληνας καταναλωτής.

Σημειώνεται ότι, η νέα ανανεωμένη εικόνα αλλά και το νέο concept της αλυσίδας έχουν ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζονται σε 4 καταστήματα σε Αργυρούπολη, Αμφιθέας, Άλιμο και Κολωνάκι, τα οποία αποτελούν τον οδηγό για την αναβάθμιση όλων των διαφορετικών τύπων καταστημάτων που διαθέτει η Μαρινόπουλος (μικρό, μεγάλο, κλασσικό και deli κατάστημα).

Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία το Μάρτιο έκλεισε συμφωνία με τις τράπεζες για παροχή νέας χρηματοδότησης, ύψους περίπου 100 εκατ. ευρώ, η οποία θα αξιοποιηθεί για κεφάλαιο κίνησης αλλά και την εξόφληση οφειλών προς προμηθευτές.

Το ποσό έρχεται να προστεθεί στα 50 εκατ. ευρώ από τη συμφωνία με τον Σκλαβενίτη, η οποία προβλέπει στη δημιουργία νέας κοινής αμιγώς ελληνικής εταιρείας, με σκοπό τη λειτουργία και ανάπτυξη hypermarkets σε όλη την Ελλάδα.