Στην αγορά της Σερβίας, εισήλθε και επισήμως η MLS, με αιχμή του δόρατος την καινοτομία.
Όπως σημειώνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, η Σερβία αποτελεί βάση επέκτασης στην ευρύτερη περιοχή της Αδριατικής, με πληθυσμό 17 εκατ., ενώ η είσοδος στη σέρβικη αγορά προετοιμαζόταν εδώ και καιρό.
Πιο συγκεκριμένα, η MLS:
- Ανέπτυξε τη MAIC στη σερβική γλώσσα η οποία ενσωματώνεται τόσο στο MLS Easy όσο και στα Smartphones και Tablets της εταιρείας. Σημειώνεται ότι θα είναι η πρώτη φορά που οι Σέρβοι θα μιλάνε στα κινητά τους τηλέφωνα στην γλώσσα τους είτε για να κάνουν κλήση, είτε για να στείλουν μήνυμα, να αναζητήσουν τραγούδια στο Youtube ή να κάνουν αναζήτηση στο Internet φωνητικά.
- Αναζήτησε, επέλεξε και προχώρησε σε συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της Σερβίας, την εταιρεία REFOT B D.o.o.
- Προχώρησε σε συμφωνία με τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας Vip Mobile Serbia, μέλος του ομίλου Telecom Austria Group, ο οποίος κατέχει στη Σερβία μερίδιο 23% και 1.8 εκατ. συνδρομητές. Ο καταρχήν στόχος της Vip Mobile Serbia, είναι η μετακίνηση χρηστών 2G δικτύου σε 4G μέσω του μοναδικού παγκοσμίως MLS Easy.
- Σε συνεργασία με το διανομέα, έκλεισε συμφωνίες με τις ακόλουθες αλυσίδες λιανικής της Σερβίας: WIN-WIN, Gigatron, Blue Tech, Emmezeta, Comtrade Shop και Tehnomedia.
- Προέβη σε συνεργασία με την ProMobi D.o.o., την μεγαλύτερη εταιρεία υποστήριξης After Sales στη Σερβία.
Επισημαίνεται ότι με το MLS Easy, τη MAIC στα Σερβικά και τη διεθνή καινοτομία MLS Safe, η εταιρεία φιλοδοξεί να αναπτυχθεί με επιτυχία στη σερβική αγορά υπηρετώντας το Making Life Simple και εκτός Ελληνικών συνόρων. Η MLS υλοποιεί με συνέπεια το στρατηγικό της σχεδιασμό (2018-2021) με στόχο την επέκτασή της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.