Με όπλο την καινοτομία η Μέγας Γύρος λανσάρει στην παγκόσμια αγορά νέα προϊόντα χωρίς κρέας, στοχεύει σε εξαγωγές στην πενταετία στο 70% των συνολικών πωλήσεων που με βάση τις εκτιμήσεις της διοίκησης μπορούν να φθάσουν τα 100 εκατομμύρια.
Η νέα σειρά προϊόντων meatless, αλλά και η προσθήκη στο κωδικολόγιο της εταιρείας του θρυλικού μεξικάνικου γύρου «Al Pastor», ενός παγκόσμιου food trend, μπορούν να δώσουν στην εταιρεία όπως σημειώνει στο Liberal Markets ο ιδρυτής, βασικός μέτοχος και Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος της Μέγα Γύρος Νικόλαος Λούστας, μεγάλη ώθηση και να φέρουν στην επόμενη πενταετία τις πωλήσεις στα 100 εκατ. ευρώ.
Η εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται σε 5 Ηπείρους με 2 εργοστάσια ένα στην Ελλάδα και ένα στο New Jersey των ΗΠΑ, απασχολεί 250 άτομα παράγει και επεξεργάζεται ημερησίως 35 τόνους γύρου καθημερινά και διαθέτει 80 κωδικούς προϊόντων, αναμένεται να κλείσει το 2020 με πωλήσεις περί τα 36 εκατ. ευρώ καθώς λόγω της πανδημίας και των απωλειών που κατέγραψε ο κλάδος της HORECA που πρακτικά ήταν κλιεστός, κατέγραψε απώλειες 12% περίπου.
Οι επιπτώσεις της πανδημίας ωστόσο, δεν αναμένεται να ανακόψουν την ανοδική πορεία της εταιρείας καθώς στην κατηγορία των μεξικάνικων κρεατοσκευασμάτων με την επωνυμία Mega Sabor, που περιλαμβάνουν γύρο από χοιρινό, κοτόπουλο και βόειο κρέας, κυκλοφορεί ήδη στην Αμερική σε εστιατόρια/ψητοπωλεία ο νέος γύρος έχει μεγάλη αποδοχή, ενώ αντίστοιχα τα meatless προϊόντα αναμένεται να φέρουν έκρηξη κατανάλωσης.
Όπως τονίζει ο Ν. Λούστας η αγορά της Αμερικής που υπολογίζεται μόνο για το γύρο στα 250 εκατομμύρια δολάρια έχει σημαντικές προοπτικές όχι μόνο λόγω του μεγέθους της αλλά κυρίως για το γεγονός ότι είναι ανοιχτή στις νέες τάσεις και δίνει τον τόνο στην εταιρεία για την αποδοχή των προϊόντων σε όλες τις αγορές. Είναι σημαντικό όπως τονίζει ότι με αφετηρία την Αμερική η διοίκηση έχει την ευκαιρία να βλέπει την αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η εταιρεία προωθεί την αύξηση των εξαγωγών, έχοντας παρουσία σε απαιτητικές αγορές όπως ο Καναδάς, η Νέα Ζηλανδία,η Αυστραλία, η Αγγλία και προσβλέπει από 40% του συνολικού τζίρου που αντιπροσωπεύουν σήμερα οι εξαγωγές να ανέλθουν στο 70% μέχρι το 2025.
Στην ελληνική αγορά η εταιρεία προωθεί την νέα σειρά προϊόντων meatless μέσω μεγάλων σουπερμάρκετ σε επιλεγμένα σημεία πώλησης έχοντας παρουσία ήδη στα Θανόπουλος, ΑΒ, MyMarket και Σκλαβενίτης ενώ αντίστοιχα ανοίγεται και η διανομή για την μεξικάνικη ποικιλία.
Όπως τονίζει ο Ν. Λούστας, σχολιάζοντας την έλευση του νέου μέτοχου μειοψηφίας, το fund Elikonos 2 S.C.A. SICAR, που επένδυσε 4 εκατ. ευρώ αποκτώντας μειοψηφικό πακέτο μετοχών,αυτή έγινε για καθαρά θεσμικούς λόγους ενώ τονίζει ότι δεν προσβλέπει στην είσοδο της στο άμεσο μέλλον σε καμία χρηματαγορά. Τα προϊόντα της Μέγας Γύρος είναι διαθέσιμα σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Κεντρική Αμερική και Μέση Ανατολή. Η διανομή τους γίνεται σε εστιατόρια/ψητοπωλεία αλλά και καταστήματα τροφίμων.